کد خبر: ۳۹۰۴۳۰
۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۴
0

با توجه به بالا بودن قیمت دلار در ایران، آموزش ارز دیجیتال یا استفاده از کانال سیگنال ارز دیجیتال می تواند قدمی رو به جلو جهت کسب درآمد دلاری باشد.

کسب درآمد از طریق معامله ارز های دیجیتال

یکی از بهترین راه های کسب درآمد، آموزش ارز دیجیتال و آگاهی از زمان خرید و فروش یک رمزارز است.

جهان همواره در حال تحول بوده است. در گذشته نچندان دور حتی در خانه ها کامپیوتر هم وجود نداشت و هیچکس با این وسیله آشنا نبود اما زمان زیادی نیاز نبود تا این  وسیله به جزئی جدایی ناپذیر از زندگی بشر تبدیل شود. در مورد رمزارز ها هم همین مثال صدق می کند. اگر به حدود 15 سال قبل نگاه کنیم هیچ کسی حتی اسم آنها را نشنیده بود اما امروزه معامله ارز های دیجیتال به شغل اول بسیاری از افراد تبدیل شده است.

با توجه به بالا رفتن قیمت دلار در بازار ایران یکی از بهترین راه های کسب درآمد که هرکسی را وسوسه می کند کسب درآمد دلاری است. یکی از راه های کسب درآمد دلاری معامله ارز های دیجیتال می باشد. معامله ارز های دیجیتال به ساده ترین زبان ممکن به این معنی است که بدانیم یک ارز دیجیتال را در چه زمانی و چه مقدار بخریم و چه زمانی بفروشیم.

 اما همین دانستن زمان خرید و فروش نیاز به آموزش ارز دیجیتال دارد. در واقع شما یا باید آموزش ارز دیجیتال را ببینید و خود این زمان را تشخیص دهید و یا از کانال سیگنال ارز دیجیتال استفاده نمایید.

به دلیل بالا رفتن قیمت دلار در ایران یکی از بهترین راه های کسب درآمد، معامله رمزارز ها و کسب درآمد دلاری است.

تاریخچه ایجاد ارز های دیجیتال

بگذارید ابتدا کمی بیشتر در مورد ارز دیجیتال توضیح دهیم. در سال 2008 یک نوع پول دیجیتال غیر متمرکز به جهانیان معرفی شد و بیت کوین نام گرفت. پول دیجیتالی که پس چند سال از زمان تاسیس به یکی از با ارزش ترین رمزارز های جهان تبدیل گردید. طی سال های بعد رمزارز های بیشتری پدید آمدند و آلت کوین یا رمزارز جایگزین نام گرفتند. این رمزارز ها در واقع جایگزینی برای پول هایی بودند که توسط حکومت های مختلف ایجاد شده بودند.

پول های رایج کشور های مختلف توسط بانک های آن کشور تولید و امنیت آن حفظ می شود. همانگونه که گفتیم رمزارز ها خارج از کنترل حکومت ها می باشند بنابراین این سوال پیش می آید که امنیت رمزارز ها و تراکنش های آنها چگونه تامین می شود؟ در پاسخ باید گفت که تمامی تراکنش های رمزارز ها در بستری به نام بلاکچین بررسی و انجام می شود. بلاکچین یک شبکه رمزنگاری شده است که هیچ حکومت و دولتی بر روی آن نظارت ندارد. امنیت این شبکه از طریق انجام معادله های ریاضی با کامپیوتر انجام می گیرد. در واقع این خود کاربران هستند که امنیت شبکه بلاکچین را تامین می کنند و هرچه تعداد کاربران بیشتر باشد، امنیت شبکه نیز بیشتر است.

رمزارز بیت کوین به عنوان اولین پول دیجیتال که وابستگی به هیچ دولت یا حکومتی ندارد در سال 2008 به وجود آمد.

اهمیت آموزش ارز دیجیتال در معامله رمزارز ها

پس از شکل گیری بیت کوین به تدریج رمزارز های دیگری هم به وجود آمدند و همه در شبکه بلاکچین قرار گرفتند. امروزه تعداد رمزارز ها از 5000 مورد گذشته است. در این بین تنها تعداد کمی از رمزارز ها هستند که قابل اعتماد برای معامله میباشند. در واقع بسیاری از رمزارز ها در ابتدای ورود به بازار دارای ارزش بالایی هستند ولی با گذشت زمان ارزش آنها کاهش و سرانجام حذف می شوند. بنابراین اگر یک شخص معامله گر در این زمینه آموزش ارز دیجیتال را ندیده باشد ممکن است در معامله متضرر شود.

هر ساله تعداد زیادی از افراد هستند که تنها به امید کسب درآمد بالا از بازار رمزارز وارد این حوزه می شوند و این ورود هیجانی تنها باعث متضرر شدن آنها می شود. ورود بدون آگاهی و آموزش ارز دیجیتال سبب تصمیم گیری های اشتباه در معامله و ضرر های بسیار زیادی خواهد شد.

فراز و نشیب های قیمت بیت کوین از ابتدای تاسیس تا کنون

بیاید به طرز دیگری به این موضوع نگاه کنیم. در جدول زیر قیمت بیت کوین را از زمان تاسیس این رمزارز تا کنون می توانید مشاهده نمایید. در اواسط سال 2011 قیمت این رمزارز حدود 100 دلار بوده است در حالی که در ابتدای سال 2012 قیمت این رمزارز به بالای 1200 دلار رسیده است. سپس ارزش بیت کوین در سال 2014 به زیر یک دلار سقوط می کند.  

قیمت بیت کوین از سال 2010 تا سال 2022 دارای فراز و نشیب های بسیار بوده است.

یا به عنوان یک مثال دیگر، در همین نمودار ارزش بیت کوین در سال 2019 حدود 10 هزار دلار بوده است در حالی که در سال 2021 این ارزش به بالای 68 هزار دلار رسیده است و در نهایت در سال 2022 دوباره شاهد روند کاهشی ارزش بیت کوین تا 18 هزار دلار بوده ايم.

همانگونه که مشاهده می کنید در طی سالیان متمادی ارزش بیت کوین فراز و نشیب های زیادی را تجربه کرده است. این فراز و نشیب ها دارای الگو های خاصی است و یک معامله گر با تجربه می تواند آینده ارزش بیت کوین را با تجزیه و تحلیل نمودار پیش بینی کند.

اگر شما هم می خواهید که قدرت تجزیه و تحلیل ارز های دیجیتال و بیت کوین را داشته باشید، نیازمند آموزش ارز دیجیتال هستید.

در آموزش ارز دیجیتال به چه مباحثی پرداخته می شود؟

آموزش ارز دیجیتال به شما تحلیل نمودار ارزش یک ارز دیجیتال و قدرت تحلیل اخبار تاثیر گذار بر روی آن را یاد خواهد داد. در واقع شما یاد خواهید گرفت که چه زمانی یک رمزارز را بخرید و چه زمانی همان رمزارز را بفروشید.

استفاده از کانال سیگنال ارز دیجیتال برای معامله ارز های دیجیتال

علاوه بر آموزش ارز دیجیتال برای به دست آوردن قدرت معامله در بازار رمزارز، شما همچنین می توانید از کانال سیگنال ارز دیجیتال استفاده نمایید. کانال های بسیاری وجود دارند که تحلیل و پیش بینی ارزش رمزارز ها را در اختیار شما می گذارند.

در این بین تنها تعداد محدودی از این کانال ها معتبر هستند و اعتماد به هر کانال سیگنال ارز دیجیتال ممکن است سبب دریافت سیگنال اشتباه و متضرر شدن شما شود.

بسیاری از کانال های سیگنال ارز دیجیتال تنها با تبلیغ سیگنال رایگان قصد جذب مخاطب برای هدف های تبلیغاتی را دارند که اعتماد به آنها نیز مسلما اشتباه است.

معتبر ترین سایت در زمینه آموزش ارز دیجیتال

همانگونه که در بخش های بالا نیز گفتیم، راه کسب درآمد از معامله رمزارز ها آموزش ارز دیجیتال یا کانال سیگنال ارز دیجیتال است. همچنین بیان کردیم که تنها تعداد اندکی از سایت ها و کانال ها برای آموزش ارز دیجیتال و سیگنال معتبر هستند.

یکی از سایت های معتبر در زمینه آموزش ارز دیجیتال وآموزش پرایس اکشن، مدرسان پیشتاز است. این موسسه با بکارگیری اساتید مجرب در زمینه معامله ارز های دیجیتال، آموزش های بسیار معتبری را برای دانشجویان فراهم آورده است.

همواره یک آموزش ارز دیجیتال خوب آموزشی بوده است که علاوه بر بخش تئوری، بخش عملی نیز داشته باشد. در واقع تنها با یک توضیح و خواندن کتاب، شما معامله در بازار رمزارز را یاد نخواهید گرفت. شما تنها زمانی معامله را یاد می گیرید که پس از یادگیری تمامی بخش های تئوری آموزش ارز دیجیتال، در بازار واقعی شروع به معامله نمایید.

استفاده از سایت های معتبر برای آموزش ارز دیجیتال، یک امر ضروری جهت جلوگیری از متضرر شدن در معامله است.

نحوه آموزش ارز دیجیتال در موسسه مدرسان پیشتاز

آنچه در آموزش ارز دیجیتال مدرسان پیشتاز یاد خواهید گرفت ترکیبی از آموزش تئوری و عملی است. شما در این موسسه پس از یادگیری مطالب به صورت تئوری، وارد محیط واقعی کار خواهید شد و زیر نظر مدرسان مجرب شروع به ترید ارز دیجیتال خواهید کرد. بدین گونه شما به صورت عملی معامله کردن یاد خواهید گرفت و تجربه بسیار خوبی را کسب خواهید کرد.

استفاده از کانال سیگنال ارز دیجیتال مدرسان پیشتاز

ممکن است بعضی از افراد بنا به دلایلی از قبیل درگیری های روزانه فرصت شرکت در آموزش ارز دیجیتال مدرسان پیشتاز را نداشته و همچنان علاقمند به کسب درآمد از این بازار پردرآمد باشند. برای این عزيزان نیز راه حلی در نظر گرفته شده است. 

این افراد می توانند از کانال سیگنال ارز دیجیتال مدرسان پیشتاز استفاده نمایند. در این کانال به کاربران گفته خواهد شد که کدام رمزارز را چه زمانی بخرند و چه زمانی بفروشند.

از آنجا که تحلیل های قرار داده شده در کانال سیگنال ارز دیجیتال مدرسان پیشتاز توسط متخصصین با تجربه این موسسه انجام می شود، درصد خطا سیگنال های این کانال بسیار پایین می باشد. بنابراین اگر فرصت کافی برای شرکت در کلاس های آموزش ارز دیجیتال مدرسان پیشتاز را ندارید، می توانید با استفاده از کانال سیگنال ارز دیجیتال این موسسه اقدام به کسب درآمد از بازار ارز های دیجیتال نمایید.

سخن پایانی

در پایان ذکر این نکته بسیار مهم است که در دنیایی که روز به روز در حال پیشرفته تر شدن است، راه های کسب درآمد نیز نسبت به گذشته تغییر کرده است. یکی از راه های جدید، کسب درآمد دلاری از طریق معامله رمزارز ها می باشد. ورود به بازار معامله رمزارز ها نیازمند آموزش ارز دیجیتال به صورت حرفه ای و یا سیگنال خرید و فروش رمزارز می باشد. موسسه مدرسان پیشتاز با بکارگیری اساتید مجرب در هر دو زمینه می تواند به شما کمک نماید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: