April 2024 18 / پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۳۵۰۷۶
۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۷
0
گوگل خدمات Google Now خود را با پشتیبانی از 40 برنامه ثالث بر روی سیستم عامل همراه اندروید به روز کرده است.
پول‌نیوز- گوگل خدمات Google Now خود را با پشتیبانی از 40 برنامه ثالث بر روی سیستم عامل همراه اندروید به روز کرده است.

Google Now که در سال 2012 راه اندازی شده ارائه خدمات جستجوی کاملا شخصی را ممکن کرده و به طور خودکار نتایج مختلف را بر مبنای اقدامات قبلی کاربران مرتب می‌کند.

به عنوان مثال اگر کاربری محل کارش را ترک و به سمت منزل حرکت کند، برنامه نقشه گوگل به طور خودکار فعال شده و به فرد در مورد تصادفی که در مسیر حرکتش به سمت منزل رخ داده هشدار داده و مسیر جایگزین را به وی پیشنهاد می دهد.

گوگل به تناسب اقدامات کاربران برنامه های دیگری را در قالب کارت‌های جداگانه اعم از تقویم، جیمیل، جستجو و ... فعال می کند. از جمله برنامه های ثالث سازگار شده با این خدمات می توان به Lyft، eBay، Ford، Pandora اشاره کرد.

افزایش سازگاری Google Now با برنامه های ثالث از جمله درخواست های کاربران از گوگل بوده و با این کار دسترسی به اخبار، موسیقی های مورد علاقه، برنامه های آموزشی و حتی برنامه‌های سازگار با پوشیدنی‌های هوشمند تسهیل می‌شود. هنوز مشخص نیست آیا این خدمات برای کاربران نسخه سازگار با آیفون و آی پد برنامه Google Now هم عرضه می شود یا خیر.
منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: