کد خبر: ۱۴۱۰۹۱
۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۲
0
پور ابراهیمی: امید می رود با توجه به دیدگاه و رویکردهای جدید و همچنین ریسک پذیری بانک صنعت و معدن که از سوی مديرعامل اين بانك بوجود آمده، به اهداف مطلوب صنعتی در استان کرمان دست یابیم. ضمن اینکه مدیرعامل بانک صنعت و معدن در طول مدت حضورش در این عرصه بارها در عمل نشان داده، مدیر بسیار فعال و خلاقی است.
بانک صنعت و معدن بسیار خلاق و ریسک پذیر استپول‌نیوز- نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی گفت: در راستای بررسی مسایل و مشکلات موجود در تامین منابع مالی و رشد و ارتقای واحدهای صنعتی ومعدنی استان از مهندس افخمی مدیرعامل بانک صنعت و معدن و اعضای هیات مدیره برای حضوردر کرمان دعوت بعمل آمده است.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، محمدرضا پور ابراهیمی در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن افزود: با توجه به جایگاه و نقش بانک صنعت و معدن در حمایت و پیگیری مسایل مربوط به منابع مالی در حوزه صنعتی و به دلیل اینکه استان کرمان رتبه اول کشور در سرمایه گذاری های معدنی را داراست،انتظار می رود حوزه تولید و صنعت این استان مورد حمایت بیشتری از سوی بانک صنعت و معدن قرار گیرد.

وی اظهار داشت: خوشبختانه تاکنون جلسات متعددی با هدف ارتقای همکاری بین بانک و مدیران دولتی و بخش‌های صنعتی استان کرمان برگزار شده که مباحث مختلفی در این خصوص در حال پیگیری است.

وي افزود: امید می رود با توجه به دیدگاه و رویکردهای جدید و همچنین ریسک پذیری بانک صنعت و معدن که از سوی مديرعامل اين بانك بوجود آمده، به اهداف مطلوب صنعتی در استان کرمان دست یابیم. ضمن اینکه مدیرعامل بانک صنعت و معدن در طول مدت حضورش در این عرصه بارها در عمل نشان داده، مدیر بسیار فعال و خلاقی است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در خاتمه با اشاره به سفر مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بانک صنعت و معدن به کرمان و بازدید این هیات از طرح های صنعتی و معدنی استان گفت: مطمئنا این بازدید که توام با برگزاری جلسات کارشناسی در عرصه نظام بانکی همراه است، می تواند نقش قابل توجهی در پیشرفت پروژه‌های صنعتی و معدنی استان کرمان ایفا کند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: