کد خبر: ۱۴۷۱۵۳
۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۶
0
اعضای هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران به همراه اعضای شورای عالی بازاریابی و تبلیغات بانک به منظورشرکت در چهارمین دوره از جلسات در دفتر کار مدیرعامل حضور یافتند.
برگزاری جلسه شورای عالی بازاریابی و تبلیغات بانک قرض الحسنه مهرپول‌نیوز- چهارمین جلسه شورای عالی بازاریابی و تبلیغات بانک قرض الحسنه مهر ایران به ریاست مدیرعامل بانک برگزار شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، اعضای هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران به همراه اعضای شورای عالی بازاریابی و تبلیغات بانک به منظورشرکت در چهارمین دوره از جلسات در دفتر کار مدیرعامل حضور یافتند.

ارائه آمار هفتگی در حوزه تجهیز منابع، بررسی عملکرد استان ها و طرح های جدید خدمات الکترونیک از جمله محور های مطرح شده در این جلسه بود.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران هدف از برگزاری چهارمین جلسه شورای عالی بازاریابی و تبلیغات را تبیین استراتژی های بازاریابی و تبلیغات، تعیین بازارهای هدف، توسعه و تدوین برنامه بازاریابی موثر برای موفقیت در بازار هدف و غیره دانست و بیان داشت: بازاریابی و تبلیغات از مقوله های مهم عرصه بانکداری به شمار می آید که در تعیین بازار هدف و گسترش آن نقش بسزایی دارد.

برگزاری جلسه شورای عالی بازاریابی و تبلیغات بانک قرض الحسنه مهر

دولتی ادامه داد: بازاریابی به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای بانک قرض الحسنه مهر ایران نقش بسزایی را در سیاستها و استراتژی های ارتباط با مشتریان ایفا می نماید.

برگزاری جلسه شورای عالی بازاریابی و تبلیغات بانک قرض الحسنه مهر

وی تصریح کرد: شناسایی نیاز اقشار آسیب پذیر جامعه، وجود طرح های تسهیلاتی متنوع به منظور رفع و حل مشکلات نیازمندان، ایجاد کانال‌های دسترسی مناسب مشتریان و غیره از جمله توانمندی هایی است که باید مورد توجه کارشناسان عرصه بازاریابی و تبلیغات قرار گیرد.

برگزاری جلسه شورای عالی بازاریابی و تبلیغات بانک قرض الحسنه مهر

در پایان بررسی راهکارهای مناسب به منظور افزایش بهره وری دستگاه های POS فروشگاهی و دستگاه خودپرداز ATM در دستور کار جلسات بعدی شورای عالی بازاریابی و تبلیغات بانک قرض الحسنه مهر ایران قرار گرفت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: