کد خبر: ۱۴۷۸۵۲
۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۵
0
تك كارت به عنوان ابزاري كارآمد، قابليت استفاده از دستگاه هاي خودپرداز، پايانه هاي فروشگاهي (pos)، خدمات اينترنت بانك و ... را دارا مي باشد.
تک کارت بانک سرمایه محصولی جدید با ویژگی های خاصپول‌نیوز- تك كارت، يكي از جديدترين محصولات بانكداري الكترونيك بانك سرمايه است كه داراي ويژگي هاي منحصربفرد و متنوعي مي باشد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز،  از جمله ويژگي هاي تك كارت به شرح ذيل مي باشد:

1- كارت بانكي: تك كارت به عنوان ابزاري كارآمد، قابليت استفاده از دستگاه هاي خودپرداز، پايانه هاي فروشگاهي (pos)، خدمات اينترنت بانك و ... را دارا مي باشد.

2- كارت شناسايي: با ايجاد امكان شخصي سازي كارت هاي بانكي و درج هرگونه اطلاعات و مشخصات مدنظر مشتريان اعم از تصوير، كدملي، شماره شناسنامه، كدپرسنلي و .. تك كارت به عنوان كارت هويتي داراي اعتبار و و جاهت قانوني مي باشد.

3- کارت تردد: امكان تعريف تك كارت به عنوان كارت تردد در دستگاه هاي كارت خوان ورود و خروج پرسنل وجود دارد.

4- كارت بليت: همچنين از تك كارت مي توان به عنوان كارت بليت الكترونيكي جهت تردد از طريق سامانه هاي حمل و نقل شهري از جمله اتوبوس و مترو بهره برد. هرگونه سرويس ديگر كه با اين قبيل كارت ها قابل ارائه باشد، از جمله پاركومتر، بر روي تك كارت فعال و قابل بهره برداري است.

5- كارت تخفيف و عضويت در باشگاه مشتريان: دارندگان تك كارت امكان عضويت در باشگاه بزرگ مشتريان سرمايه ايرانيان را داشته تا از امتيازات ويژه تخفيف در هنگام خريد كالا يا خدمات از شبكه وسيع و متنوع پذيرندگان بهره مند گردند.

6- ساير خدمات و قابليت ها: تك كارت علاوه بر قابليت هاي فوق، قابليت افزودن امكانات ديگر را دارا مي باشد كه به مرور زمان و حسب مورد در آينده اطلاع رساني خواهد شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: