کد خبر: ۱۴۸۲۷۰
۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۵
0
هدف و فلسفه وجودی پست بانک ایران چیزی جز ارائه خدمات و رفع مشکلات هموطنان نیست و تمامی تحولات صورت گرفته نیز در همین راستا می‌باشد.
هدف و فلسفه پست بانک رفع مشکلات مردم استپول‌نیوز- مهندس حسن‌زاده رئیس هیأت ‌مدیره و مدیرعامل در مراسم معارفه سرپرستان امور جدید این بانک که با حضور اعضای هیأت مدیره، مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه و تنی چند از رؤسا و معاونان ادارات کل ستادی برگزار شد ضمن قبولی طاعات و عبادات و بیان مطلب فوق گفت: انتظار این است که با همدلی و هم‌زبانی و با درک وضعیت موجود، آینده‌نگری و هدف‌گذاری کارها به خوبی پیش رود.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، وی با تأکید بر همگرائی بیشتر و تشریح وظایف امور فناوری اطلاعات تصریح کرد: همه باید همکاری و هماهنگی با یکدیگر داشته باشند چرا که کسب هرگونه موفقیتی، موفقیت مجموعه بانک محسوب می‌شود.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل ضمن توصیه بر رعایت دومسئله مالی و اخلاقی اظهارداشت: در این دو مسئله تحمل بنده بسیار کم است و در صورت تخلف با جدیت برخورد خواهد شد چراکه همه در برابر حفظ بیت‌المال و حفظ حریم کارکنان مسئول هستیم.

وی درپایان با تقدیر از زحمات و تلاش‌های رامین کمالی مدیرپیشین امور فناوری اطلاعات برای هریک از مدیران جدید نیز آرزوی موفقیت و پیشرفت در کارها کرد.

هدف و فلسفه پست بانک رفع مشکلات مردم است

علی نعمتی عضو هیأت مدیره نیز در این مراسم با تقدیراز تلاش‌های صورت گرفته در حوزه امور فناوری اطلاعات، توسعه ICT را برپایه توانمندی ابزارهای الکترونیکی دانست و گفت: همواره سعی و تلاش ما این بوده که بهترین و بالاترین باشیم.

غلامحسین صباغی دیگر عضو هیأت مدیره با تقدیر از تلاش‌های همه مدیران، ساختار سازمانی جدید را نقطه عطفی برای مجموعه بانک و شفاف‌تر‌شدن وظایف ادارات و پیشرفت امور دانست.

گفتنی است: در این مراسم حکم ابلاغ فرهاد بهمنی به سمت سرپرست امور فناوری اطلاعات، فاتح‌ کیاست به سمت سرپرست امور مالی و پشتیبانی، داود کریمی به سمت سرپرست امور سازمان، برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی و داود قزلباش نیز به سمت سرپرست امور اعتباری و سرمایه‌گذاری اعطاء و با اهدا لوح از تلاش‌های رامین کمالی تقدیر شد.

هدف و فلسفه پست بانک رفع مشکلات مردم است
برچسب ها: پست بانک ایران
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: