کد خبر: ۱۴۸۳۶۷
۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۰۲:۲۰
0
مدیر رادیو جوان از تولید و طراحی یک برنامه طنز از سوم مرداد ماه در این شبکه رادیویی خبر داد.
پول‌نیوز- علی سیفی در گفتگویی با اشاره به کنداکتور رادیو جوان بیان کرد: از سوم مرداد ماه برنامه طنز جدیدی وارد کنداکتور شبکه خواهد شد که از ساعت ۱۴ الی ۱۴:۳۰ روی آنتن می رود.

وی ادامه داد: این برنامه در ساعتی روی آنتن می رود که بیشتر شبکه های رادیویی در این تایم برنامه طنزی ندارند و ما عمدا خواستیم در این زمان برنامه را روی آنتن ببریم تا ساعت متفاوتی را در پخش رادیویی ایجاد کرده باشیم.

مدیر رادیو جوان عنوان کرد: این کار نوعی ایجاد ساعت رقابتی است چون همانطور که گفتم شبکه های دیگر در این زمان در سکوت هستند.

سیفی درباره این برنامه طنز و جزییات آن اظهار کرد: با موقعیتی که تهیه کننده در این برنامه برای شرکت کنندگان ایجاد می کند فضای جالبی ایجاد می شود. این افراد در برنامه هم در سمت مجری هستند و هم گفتگوهایی دارند و برنامه به شکلی نمایشی اجرا می شود.

این برنامه طنز که به گفته مدیر رادیو جوان هنوز نام آن قطعی نیست هر روز از شنبه تا چهارشنبه از سوم مرداد ماه روی آنتن می رود و منصوره توحیدی تهیه کنندگی آن را بر عهده دارد.
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: