April 2024 23 / سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۴۸۴۸۸
۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۹
0
به موجب این تغییرات، از ساعت یک تا پنج صبح روز ۲۳ تیرماه، تمامی سامانه های مذکور قطع خواهند بود ضمن این که به دلیل ماهیت تغییرات، در یکی تا دو روز بعد از انجام انتقال، امکان مشاهده اختلالاتی در عملکرد سامانه های مذکور وجود خواهد داشت که به سرعت برطرف خواهد شد.
بهینه سازی سیستم های مرتبط با سامانه متمرکز بانک ملتپول‌نیوز- با هدف بهینه سازی سیستم های مرتبط با سامانه متمرکز، بانک های اطلاعاتی سامانه ها به روزسانی می شود.
 
به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز،  در این راستا در مرحله دوم، بانک های اطلاعاتی مربوط به سامانه های فروش ارز، سیاق شرکتی، سیاق ستادی، نوسازی ناوگان حمل و نقل، محب، استعلام نتایج عمره مفرده، وب سرویس کاروان های حج، وب سرویس ایران خودرو، بورس کالا، بورس اوراق بهادار، مانیتورینگ آنلاین بانکداری اینترنتی، مانیتورینگ آنلاین منابع، استعلام شماره تلفن شارژ شده  در تاپ آپ، سرویس لیزینگ و بلوتوث سرور در روز ۲۳ تیرماه سال جاری منتقل خواهند شد.

بر اساس این گزارش، به موجب این تغییرات، از ساعت یک تا پنج صبح روز ۲۳ تیرماه، تمامی سامانه های مذکور قطع خواهند بود ضمن این که به دلیل ماهیت تغییرات، در یکی تا دو روز بعد از انجام انتقال، امکان مشاهده اختلالاتی در عملکرد سامانه های مذکور وجود خواهد داشت که به سرعت برطرف خواهد شد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: