کد خبر: ۱۴۸۶۳۶
۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۰
0
بانک جهانی نیز هم‌اکنون بهسازی و نوسازی بافت‌های فرسوده شهری را در ایران بسیار ضروری دانسته است، گفت: در این بخش، ایران به عنوان سومین کشور آسیا، اولین کشور خاورمیانه و ششمین کشور جهان است که با یک سند ملی فراگیر به دنبال بازآفرینی پایدار بافت های شهری است.
پول‌نیوز - مدیرعامل شرکت عمران و بهسازی شهری گفت: هم اکنون در 53 هزار هکتار بافت و سکونتگاه ناکارآمد شهری بخش زیادی از مردم از مشکلات متنوع رنج می برند.

محمدسعید ایزدی در نخستین جلسه ستاد ملی بازآفرینی پایدار محدوده ها و محل های هدف شهری، افزود: محدوده های ناکارآمد شهری دارای مشکلات و پیچیدگی های زیادی هستند و باید با یک رویکرد ملی بتوانیم از این وضعیت تهدیدآمیز گذر کنیم.

وی با اشاره به سند ملی توانمندسازی بافت های فرسوده و ناکارآمد شهری، اظهار داشت: تمام دستگاه های اجرایی ذیربط در این حوزه باید با همکاری و تعامل از گسترش بافت های ناکارآمد شهری جلوگیری کند تا بتوانیم به تدریج مشکلات و معضلات این بافت ها را برطرف کنیم.

وی ادامه داد: این سند که در مهرماه سال گذشته به تصویب هیات وزیران رسیده به مسایل پیشگیری توجه زیادی کرده تا با سیاست گذاری مناسب تمام دستگاه های اجرایی در این زمینه به مسایل درمانی و پیشگیری توجه جدی داشته باشد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه بانک جهانی نیز هم اکنون بهسازی و نوسازی بافت های فرسوده شهری را در ایران بسیار ضروری دانسته است، گفت: در این بخش، ایران به عنوان سومین کشور آسیا، اولین کشور خاورمیانه و ششمین کشور جهان است که با یک سند ملی فراگیر به دنبال بازآفرینی پایدار بافت های شهری است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: