April 2024 24 / چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۴۸۶۸۶
۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۹
0
این بانک در اطلاعیه‌ای از تمامی سهامداران برای شرکت در جلسه مجمع عمومی عادی سالانه که به منظور بررسی عملکرد دورۀ مالی منتهی به ۲۹ اسفندماه سال ۱۳۹۳ و رأس ساعت 9 صبح روز ۳۱ تیرماه 1394 برگزار می‌شود، دعوت کرد.
مجمع عمومی عادی سالانه بانک پارسیان برگزار می شودپول‌نیوز- مجامع عمومی عادی سالانه وعادی به طور فوق‌العاده بانک پارسیان روز چهارشنبه ۳۱ تیرماه سال جاری برگزار می‌شود.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، این بانک در اطلاعیه‌ای از تمامی سهامداران برای شرکت در جلسه مجمع عمومی عادی سالانه که به منظور بررسی عملکرد دورۀ مالی منتهی به ۲۹ اسفندماه سال ۱۳۹۳ و رأس ساعت 9 صبح روز ۳۱ تیرماه 1394 برگزار می‌شود، دعوت کرد.

دستور جلسه این مجمع، استماع گزارش هیئت‌مدیره و بازرس قانونی در زمینه عملکرد سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۳، تصویب صورت‌های مالی منتهی به 29اسفند1393 و اتخاذ تصمیم نسبت به تقسیم و تخصیص سود،انتخاب حسابرس وبازرس قانونی اصلی وعلی‌البدل، انتخاب دو روزنامه کثیرالانتشار برای سال مالی 1394، تعیین حق‌الزحمه بازرس قانونی، تعیین پاداش و حق حضور اعضای هیئت‌مدیره در جلسات و ... اعلام شده است.

همچنین جلسه مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده بانک پارسیان با دستور جلسه انتخاب اعضای هیئت‌مدیره، در ساعت 11صبح روز ۳۱ تیرماه سال ۱۳۹۴ برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش، سهامداران یا نمایندگان قانونی آنها برای دریافت برگ ورود به جلسه می‌توانند در روز و ساعات اداری25 تا ۳۰ تیرماه سال ۱۳۹۴ به اداره امور سهام بانک پارسیان به نشانی تهران شهرک غرب، بلوار فرحزادی، خیابان ایوانک، خیابان فلامک شمالی، نبش خیابان درخشان، ساختمان آریو، طبقه هفتم، واحد6مراجعه کنند.

محل برگزاری مجامع عمومی عادی سالانه و عادی به طورفوق‌العاده بانک پارسیان، در پژوهشگاه نیرو واقع در تهران، شهرک قدس(غرب)، انتهای بلوار شهید دادمان خواهد بود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: