کد خبر: ۱۴۹۱۷۹
۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۳
0
با گسترش پیشخوان‌های شهرنت این بانک، نخستین پیشخوان اطراف تهران در میدان شهر میگون راه اندازی شد.
افزایش پیشخوان‌های شهرنت در محدوده تهرانپول‌نیوز- در راستای توسعه بانکداری الکترونیک، پیشخوان‌ شهرنت بانک شهر در محدوده پایتخت راه‌اندازی شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، با گسترش پیشخوان‌های شهرنت این بانک، نخستین پیشخوان اطراف تهران در میدان شهر میگون راه اندازی شد.

بر این اساس، این پیشخوان‌ که مجهز به دستگاه شعب الکترونیکی(خودبانک) است، قابلیت ارائه هشت سرویس بانکی به شهروندان را دارد.

شعب الکترونیکی بانک شهر به منظور دریافت خدمات بانکی برای شهروندان در این منطقه راه‌اندازی شده و خدماتی نظیر: افتتاح حساب، انتقال وجه داخلی بین سپرده‌های بانک شهر، اعلام مفقودی و مسدودی کارت و مسدود کردن اینترنت‌بانک و همراه‌بانک، اعلام موجودی حساب، پرداخت اقساط تسهیلات از محل سپرده مشتری و همچنین صدور کارت هدیه از جمله سرویس‌های فعال در شعب الکترونیکی بانک شهر است.

گفتنی است این پیشخوان در میدان اصلی میگون، بین فشم و شمشک و مشرف به این جاده در ارتفاعات البرز مرکزی یکی از مهم‌ترین مراکز جذب توریست، جانمایی شده است.
برچسب ها: بانک شهر ، شهر نت ، تهران
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: