کد خبر: ۱۶۴۱۲۷
۰۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۳
0
خانم لیچا ماتیولی، رئیس بخش بین الملل کنفدراسیون صنایع ایتالیا گفت: هیئت بزرگ اقتصادی ایتالیا روز شنبه وارد تهران می شود. ایران برای ما حائز اهمیت فراوان است و کشوریست که ایتالیا از دیرباز با آن مبادلات بسیار خوبی داشته است.
پول‌نیوز- برای نخستین بار در تاریخ روابط تهران و رم، بزرگترین هیئت اقتصادی ایتالیا به ایران سفر می کند.

به ابتکار وزارتخانه های توسعه اقتصادی و امور خارجه ایتالیا و با همکاری موسسه تجارت خارجی ، اتحادیه های بانکها، اتاق های بازرگانی، موسسه بیمه صادراتی و سرمایه گذاری دولتی و کنفدراسیون صنایع ایتالیا حدود 400 نفر از صاحبان صنایع، و 12 گروه بانکی در روزهای یکشنبه و دوشنبه اینده در تهران با طرف های ایرانی خود دیدار و گفتگو خواهند کرد.

خانم لیچا ماتیولی، رئیس بخش بین الملل کنفدراسیون صنایع ایتالیا گفت: هیئت بزرگ اقتصادی ایتالیا روز شنبه وارد تهران می شود. ایران برای ما حائز اهمیت فراوان است و کشوریست که ایتالیا از دیرباز با آن مبادلات بسیار خوبی داشته است. این هیئت به ریاست معاون وزارت توسعه اقتصادی ایتالیا، و متشکل از 370 نماینده از بیش از 250 شرکت و بانک ایتالیایی است که عمدتأ در بخش های محیط زیست، انرژیهای تجدید پذیر، مکانیک، پزشکی، خودروسازی و مصالح ساختمانی فعال هستند.

شرکت های ایتالیایی در رقابتی سخت با شرکت های اروپایی برای ورود به بازار پررونق ایران تلاش می کنند. یکی از کارافرینان ایتالیایی گفت: در این اوضاع دشوار اقتصادی در ایتالیا،  کار کردن در ایران به نفع اقتصاد کشور ما نیز هست. من بارها به ایران سفر کرده ام و همواره با کارآفرینان و مهندسان بسیار ماهر و کاردانی در این کشور روبرو شده ام. ما امیدواریم ایتالیا همچون سال های پیش به نخستین شریک تجاری ایران در اروپا تبدیل شود.

این کارافرین ایتالیایی گفت: صنایع و بانکهای ایتالیایی با سفر به ایران قصد دارند آنچه را که به دلیل تحریمها در بازار ایران از دست رفته است، بار دیگر نصیب خود کنند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: