April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۷۰۶۴۲
۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۴
0
کره جنوبی برای حمایت از شرکت‌های داخلی صادرکننده به ایران یک مرکز تجارت در سئول تاسیس کرد.
تاسیس مرکز تجاری در سئول برای تقویت همکاری با ایرانپول‌نیوز- وزیر دارایی کره جنوبی با اشاره به لغو تحریم‌های ایران و باز شدن بازار این کشور گفت: سئول یک مرکز تجارت برای حمایت از شرکت‌های داخلی صادرکننده به ایران در روز دوشنبه تاسیس کرد.

این مرکز که در مرکز شهر سئول واقع شده است و نهادهای مرتبط دولتی نظیر وزارتخانه‌های دارایی و تجارت، شرکت بیمه تجاری کره و بانک صادرات واردات کره از این مرکز حمایت می‌کنند، خدمات اطلاعاتی و مشاوره‌ای در زمینه تجارت و سرمایه‌گذاری در ایران را برای متقاضیان فراهم خواهد کرد.

چوئی سانگ موک معاون وزیر دارایی در مراسم گشایش این مرکز گفت: «در صورتی که شرکت‌های ما از بازار ایران به خوبی بهره ببرند، این بازار برای ما مزیت خوبی خواهد داشت...این مرکز به شرکت‌های ما در حل مشکلات و تجارت با همتایان ایرانی کمک خواهد کرد.»

ورود مجدد ایران به اقتصاد جهانی فرصت خوبی برای اقتصاد کره جنوبی است چراکه این کشور غنی از نفت، فعالانه بر روی زیرساخت‌های تجاری و توسعه پروژه‌هایش در حال کار است.

ایران چهارمین ذخایر نفتی و دومین ذخایر بزرگ گاز جهان را در اختیار دارد اما تحریم‌های غرب مانع از پیشرفت بخش انرژی این کشور شده است.
منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: