April 2024 17 / چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
حضور بانک قرض الحسنه مهر در همایش سیاست های پولی و ارزیپول‌نیوز- بیست و ششمین همایش سالانه سیاست های پولی و ارزی در محل سالن اجلاس سران با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی، رئیس کل بانک مرکزی و جمعی از مدیران عامل بانک ها و کارشناسان اقتصادی برگزار شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، سیامک دولتی مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران به همراه اعضای هیات مدیره و جمعی از مدیران و روسای ارشد بانک در بیست و ششمین همایش سالانه سیاست های پولی و ارزی شرکت نمودند.

یکپارچه‌سازی نظام مالی، سیاست پولی و ساختار پایدار نظام بانکی، سیاست ارزی و مدیریت بازار ارز، الزامات حاکمیت شرکتی در بانک ها، اقتصاد مقاومتی، ارزیابی اثربخشی الگوهای تامین مالی در اقتصاد ایران از جمله محورهای اصلی برگزاری این همایش بود.

دکتر علی طیب نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی، ولی اله سیف رئیس کل بانک مرکزی و اکبر کمیجانی قائم مقام بانک مرکزی از سخنران های کلیدی مراسم افتتاحیه این همایش دو روزه بودند.

ساز و کار تعیین نرخ های سود تعادلی، نقش بانک مرکزی در هدایت بازار بین بانکی، چشم انداز بازار ارز و سیاست های ارزی، اصلاح نظام مالی با تمرکز بر شبکه بانکی در راستای اقتصاد مقاومتی و سیاست های اقتصاد مقاومتی در دوره پسابرجام از جمله مباحث مطرح شده در این نشست تخصصی می باشد.

شایان ذکر است، در حاشیه این مراسم سیامک دولتی مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در گفتگو با خبرنگاران، نقش قرض الحسنه در تحقق اقتصاد مقاومتی و تاثیر آن در توانمندسازی اقشار ضعیف جامعه را تبیین کرد.

حضور بانک قرض الحسنه مهر در همایش سیاست های پولی و ارزی

حضور بانک قرض الحسنه مهر در همایش سیاست های پولی و ارزی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: