کد خبر: ۱۸۴۱۰۴
۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۲
0
شعار همایش ملی ستارگان درخشان که با محوریت دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین و ستاد برگزاری یوم الله 14 و 15 خرداد این شهرستان برگزار شد، 15خرداد نماد اقدام و عمل بود.
همایش ملی ستارگان درخشان در ورامین برگزار شدپول‌نیوز-همایش ملی ستارگان درخشان عصر یکشنبه با حضور سید حسین هاشمی استاندار تهران، حجت الاسلام سید محسن محمودی رییس ستاد برگزاری یوم الله ۱۴ و ۱۵ خرداد استان تهران، مسئولان و مدیران، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و دانشجویان شهرستان ورامین در سالن اجتماعات شهرداری این شهرستان برگزار شد.

همایش ملی ستارگان درخشان با شعار ۱۵خرداد، نماد اقدام و عمل و با حضور سید حسین هاشمی استاندار تهران در ورامین برگزار شد.


همایش ملی ستارگان درخشان برگرفته از سخن تاریخی رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره شهدای ورامین که فرمودند: شهدای مظلوم ورامین چون ستارگانی درخشان نه در آسمان ورامین، بلکه در آسمان ایران اسلامی خواهند درخشید، برگزار شد.

شعار همایش ملی ستارگان درخشان که با محوریت دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین و ستاد برگزاری یوم الله ۱۴ و ۱۵ خرداد این شهرستان برگزار شد، ۱۵ خرداد نماد اقدام و عمل بود.

محسن ممیزی رییس دانشگاه علمی کاربردی ورامین در حاشیه این مراسم و در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: همایش ملی ستارگان درخشان به منظور ترویج فرهنگ ایثارو شهادت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای قیام ۱۵ خرداد برگزار شد.

وی افزود: فراخوان برای ارسال آثار نویسندگان و اندیشیمندان در حوزه های مختلف انجام شد که خوشبختانه آثاری به دبیرخانه این همایش ارسال گردید.

ممیزی گفت: فراخوان این همایش در چهار بخش پژوهشی، ادبی، وبلاگ نویسی، کتابخوانی و پیامکی انجام شدو تلاش گردید تا آثار خوبی مرتبط با قیام ۱۵ خرداد با محوریت شهرستان ورامین ارسال شود.

وی بیان داشت: در همایش ملی ستارگان درخشان از بهترین آثار ارسالی به دبیرخانه این همایش با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل به عمل خواهد آمد.
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: