کد خبر: ۱۸۴۶۴۲
۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۵
0
انتقاد نماینده مجلس از جشنواره فیلم سبزپول‌نیوزجلیل مختار (نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی) طی گفتگویی ضمن انتقاد از عملکرد سازمان حفاظت محیط زیست در قبال حل مشکل ریزگردها گفت: اخیرا موضوع جشنواره فیلم سبز مطرح شده که سازمان محیط زیست باید توضیح دهد برگزاری چنین جشنواره ای تا چه میزان اولویت داشته و چه دستاوردهایی را برای مردم و محیط زیست کشور به ارمغان آورده؟

عضو مجمع نمایندگان خوزستان ادامه داد: سازمان محیط زیست در هزینه های جاری اش مانده، حالا سرکارخانم ابتکار بگوید هزینه جشنواره فیلم سبز چقدر بوده، از کجا تامین شده و چه دستاوردی داشته؟

مختار با اشاره به مطالبات مردم خوزستان از دولت گفت: هجوم ریزگردها مردم را کلافه کرده و مسئولان فقط در زمانی که شرایط بحرانی میشود، تشکیل جلسه می دهند و عموما اینگونه جلسات گره ای از مشکل مردم باز نمی کند و انتظار داریم، سازمان محیط زیست درخصوص حل مشکل مردم، تدبیر عاجل و ریشه ای به خرج دهد.

نماینده مردم آبادان در خصوص جشنواره فیلم سبز تاکید کرد: قطعا در این خصوص پیگیر خواهم بود و مسئولان محیط زیست می باید در خصوص منابع مالی و نتایج این جشنواره شفاف سازی کنند.

منبع: ناطقان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: