کد خبر: ۱۹۸۰۵۶
۲۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۶
۱
پول‌نیوز -شبکه نسیم با محدوده پخش مشخص اما توانسته با کمک برنامه سازان خود توجه عموم مردم را جلب کند.

 اگر قبول کنیم که در صدا و سیما چهره های دوست داشتنی و مردم پسند به اندازه یک دست نداریم پس حتما همراه ما به این جمع بندی خواهید رسید که ظهور رامبد جوان و بازگشت دوباره مهران مدیری در تلویزیون یک اتفاق ویژه است.

تلویزیون دیگر سوپراستاری تنها و یگانه به نام عادل فردوسی پور ندارد. شبکه نسیم با محدوده پخش مشخص اما توانسته با کمک برنامه سازان خود توجه عموم مردم را جلب کند.

خندوانه با رامبد جوان طیف وسیعی از بینندگان را در کنار خود دارد. دورهمی با مهران مدیری سبک تازه ای از سوی تلوزیونی را در ایران تست می زند و هر دو برنامه به تدریج جای خود را در سبد کالای مخاطبان ویژه تلوزیون ایران که گریزی هم به شبکه های ماهواره ای می زنند باز کرده است...

کاری که رامبد جوان در خندوانه انجام داد اما میدان دادن به بازیگران مهجوری بود که در گذشته صاحب نام و شهرت بودند و در گذر زمان فراموش شدند.

شاید هیچ کدام از شبکه های پربیننده تلویزیون چنین فکری به ذهنشان خطور نکرده بود اما رامبد چنین کرد و حتی به آنها وعده داد که به زودی یک فیلم سینمایی طنز با شرکت همه آنها جلوی دوربین خواهد برد...

از رابطه مهران مدیری و رامبد جوان بی خبریم. در واقع نمی دانیم آنها با هم خوب هستند یا بد اما هر چه هست، پیشنهادی داریم برای هر دو اجرا کننده موفق شبکه نسیم؛

به عنوان میهمان یک بار در برنامه های همدیگری شرکت کنید. برای مردم جالب است که مهران مدیری را در خندوانه و رامبد جوان را در دورهمی ببینند.

آنچه شما به عنوان برنامه و در قالب یک برنامه سازی تازه به خانه های مردم می برید جذاب و قابل توجه است؛ بگذارید مردم شما را در قالب های جدید هم ببینید.
برچسب ها: مدیری ، رامبد جوان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: 0
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
سپیده
Iran, Islamic Republic of
00:23 - 1395/06/23
بسیار بسیار پیشنهاد عالی برای این دو مجری و بازیگر خوب کشورمان است امیدوارم سالهای سال تندرست و پر انرژی در تلویزیون بدرخشند.
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: