کد خبر: ۲۰۲۷۱۹
۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۲
۱
یک دانشجو مسخره ترین عکس کارت شناسایی دنیا را تحویل گرفت. دیر شاو یک دانشجوی 19 ساله است که در دانشگاه لیورپول تحصیل می‌کند که این اواخر برای گرفتن کارت اتحادیه دانشجویان دانشگاهش اقدام کرد.
پول‌نیوز - یک دانشجو مسخره ترین عکس کارت شناسایی دنیا را تحویل گرفت. دیر شاو یک دانشجوی 19 ساله است که در دانشگاه لیورپول تحصیل می‌کند که این اواخر برای گرفتن کارت اتحادیه دانشجویان دانشگاهش اقدام کرد.

مسخره ترین عکس کارت شناسایی دنیا(+عکس)

این دانشجوی جوان به این فکر افتاد که چه می‌شود اگر عکسی که برای این کارت تحویل می‌دهد، یک سلفی مسخره از اسنپچت خود باشد و همین کار را انجام داد.

جالب اینجاست که اتحادیه دانشجویان عکس مسخره دیر را قبول کرد و آن را روی کارت شناسایی‌اش زد که او نیز در دانشگاه از کارت استفاده کرد و هیچ مسئله‌ای برایش پیش نیامد.

مسخره ترین عکس کارت شناسایی دنیا(+عکس)

گفتنی است،شاید این کارت بتواند مسخره‌ترین کارت شناسایی جهان شناخته شود و شاید هم بتواند شروع تازه‌ای برای عکس‌های جدید روی کارت‌های شناسایی باشد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: 0
در انتظار بررسی: 0
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
13:37 - 1395/07/26
از عکسهای روی کارتهای ملی خودمون که بهتره.
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: