شهادت رئیس پلیس مواد مخدر شهرستان بستک در درگیری با سوداگران مرگ پول‌نیوز -  رئیس پلیس مواد مخدر شهرستان بستک در درگیری با سوداگران مرگ به شهادت رسید.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی هرمزگان، با اعلام این خبر افزود:  سروان «علیرضا بخردان»، رئیس پلیس مواد مخدر شهرستان بستک، در درگیری با سوداگران مرگ به شهادت رسید.

سرهنگ «محمد شریفی» با اشاره به این‌که شهید مدافع وطن، سرگرد «علی حسن بخردان»، رئیس پلیس مواد مخدر شهرستان بستک ساعت ۱۶.۳۰پنج‌شبه 14 بهمن ماه، در محور لاورمیستان در درگیری با سوداگران مرگ به شهادت رسید، تصریح کرد: این پلیس آزاده در نبرد با باند مسلح مواد مخدر با ایثار و از جان خودگذشتگی جان خود را تقدیم به پایداری و امنیت کشور کرد و به جمع شهدای نیروی انتظامی پیوست.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی هرمزگان اضافه کرد: به‌دنبال این درگیری و شهادت این نیرو، کارآگاهان فرماندهی انتظامی هرمزگان با حضور در منطقه، در حال پیگیری و شناسایی عاملان این جنایت هستند که با اشراف اطلاعاتی، عرصه بر فعالیت باندهای مسلح مواد مخدر بسته است.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: