April 2024 16 / سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۴۵۳۰۲
۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۸
0
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از کاهش ۸۵ درصدی ترافیک در پایتخت خبر داد.
حضور ۱۰۰ درصدی پلیس راهور در تاسوعا و عاشورا
 

 


به گزارش پول نیوز سردار محمد حسین حمیدی رئیس پلیس راهور پایتخت، در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی پایتخت در تعطیلات اعلامی ستاد ملی مقابله با کرونا اظهار داشت: تعطیلی‌ها بر ترافیک تأثیرگذار بوده و در روز گذشته نزدیک به ۸۵ درصد ترافیک نسبت به روز‌های مشابه خود کاهش داشت و شهر کاملا خلوت بود.

رئیس پلیس راهور پایتخت تصریح کرد: با برداشتن طرح ترافیک، فشار و تراکم از ناوگان حمل و نقل عمومی، اتوبوس‌ها و مترو برداشته شد و در مجموع تصمیم‌گیری‌های اخیر تردد‌ها را کاهش داده و امیدواریم باعث جلوگیری از انتشار هرچه بیشتر ویروس منحوس کرونا شود.

سردار حمیدی به برگزاری مراسم عزاداری آقا اباعبدالله الحسین (ع) اشاره و بیان داشت: طی دو سه روز آینده تعداد مراسم و همچنین آمار شرکت کنندگان در عزاداری‌ها افزایش یافته و در برخی معابر نماز ظهر عاشورا و در ادامه مراسم شام غریبان را شاهد هستیم.

سردار حمیدی گفت: در چند روز آینده همکاران بنده با حضور صد در صدی در کنار عزاداران در سطح معابر حضور خواهند داشت و محدودیت‌های بیشتری را به خصوص در معابری که عزاداری صورت می‌گیرد اعمال خواهیم کرد.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ تصریح کرد: رانندگان اگر در جایی با اعمال محدودیت مواجه شدند بدانند که حتما در مسیر جلوتر گروهی مشغول عزاداری هستند؛ بنابراین حتما تغییر مسیر داده و با پلیس همکاری لازم را داشته باشند.

وی افزود: تردد عابرین در اطراف هیئات عزاداری خصوصا در شب می‌تواند زمینه بروز تصادفات را ایجاد کند؛ لباس تیره، تاریکی شب و عدم توجه رانندگان می‌تواند حادثه ایجاد کند؛ هرچند که تا الان شرایط خوبی داشتیم و امیدواریم با همراهی بیشتر شهروندان هیچ حادثه‌ای را شاهد نباشیم.

منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: