کد خبر: ۲۴۹۰۸۰
۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵
0
مدیر عامل بیمه حکمت صبا تغییر کردپول‌نیوز - بر اساس برخی شنیده ها با تشکیل جلسه هیات مدیره بیمه حکمت صبا تغییر مدیر عامل این شرکت جدیدالتاسیس کلید خورده است .

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، برخی منابع خبری از تغییر مدیر عامل بیمه حکمت صبا خبر می دهند .

بر اساس برخی شنیده ها با تشکیل جلسه هیات مدیره بیمه حکمت صبا تغییر مدیر عامل این شرکت جدیدالتاسیس کلید خورده است به طوریکه چایچی جایگزین شعبانی مدیر عامل فعلی می شود.

در حالیکه این شرکت بیمه ای کمتر از یکسال از فعالیت آن می گذرد اما به نظر می رسد تصمیم اعضا هیات مدیره در نهایت به تغییر مدیر عامل منجر شده است.

گفتنی است ، غلامحسین چایچی نصرتی ، رییس صندوق بیمه ای صبا وابسته به ارتش به عنوان گزینه نهایی انتخاب و جهت تایید و احراز صلاحیت به بیمه مرکزی معرفی شده است .

لازم بذکر است وی ریاست بیمارستان تخصصی امام رضا را نیز در کارنامه خود ثبت کرده است.

شرکت بیمه حکمت صبا با پشتوانه ای عظیم و سهامدارانی بزرگ در تاریخ ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ پروانه فعالیت خود در کلیه رشته های بیمه ای را از بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران دریافت و فعالیت خود را آغاز نموده است.

این شرکت از نظر تعداد سهامداران حقیقی دارای بیشترین تعداد سهامدار (بالغ بر ۱۵۲،۰۰۰ نفر) می باشد و با سرمایه اولیه به میزان ۲،۵۰۰،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال وارد عرصه بیمه گری گردیده است.

سهامداران عمده حقیقی و حقوقی شرکت بیمه حکمت صبا عبارتند از:
۱-بانک حکمت ایرانیان
۲-شرکت هواپیمایی کاسپین
۳-کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران
۴-کارکنان بانک حکمت ایرانیان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: