کد خبر: ۲۶۳۸۶۶
۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۲
0
مرگ 114 کودک آمریکایی در اثر شیوع آنفلوآنزاپول‌نیوز - نتایج تازه‌ترین بررسی‌ها نشان می‌دهد، بر اثر شیوع آنفلوآنزا تاکنون 114 کودک در ایالات متحده آمریکا جان خود را از دست داده‌اند.

براساس گزارش‌های رسیده در طول دو ماه اخیر، 43 ایالت در آمریکا درگیر شیوع آنفلوآنزا شده‌‌اند.

به گفته آنه مدیر اجرایی سی‌دی‌سی، شیوع آنفلوآنزا، 10 درصد از کل مرگ و میر در سراسر کشور آمریکا را به خود اختصاص داده است.

مقامات بهداشت ایالات متحده روز جمعه اعلام کردند که فصل ابتلا به آنفلوآنزا در اوایل فوریه به اوج خود رسیده است و از آن زمان تعداد بستری و مرگ و میر ناشی از آنفلوآنزا کاهش یافته است.

رئیس گروه نظارت بر آنفلوآنزا «CDC» در پایان اعلام کرد:‌ تا تمام شدن فصل اوج ابتلا به ویروس آنفلوآنزا، مراقبت‌های لازم برای پیشگیری از ابتلا به آن بسیار ضروری است و افراد مبتلا نیز با رعایت نکات بهداشتی مانند استفاده از ماسک، شست‌و‌شوی مرتب دست‌ها و استراحت در خانه مانع انتقال این بیماری به دیگر افراد شوند.
منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: