April 2024 18 / پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۶۵۶۱۱
۰۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۸
0
پول‌نیوز - معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای گفت: با توجه به تعطیلی و رصد دوربین ها حجم سفرها در دور دوم بیشتر شده است.

داریوش امانی گفت: با توجه به طرح نوروزی سازمان راهداری از ۲۴ اسفند تا ۷ فروردین ؛ ۱۳ درصد تردد رشد داشته که روز هفتم فروردین شلوغ ترین روز تردد بوده و بیشترین خروجی ها به سمت شهرهای شمالی کشور بوده است.

وی با اشاره به افزایش ناوگان عمومی ادامه داد: از ۲۴ اسفند تا ۷ فروردین ماه ۴ میلیون و ۷۲۰ هزار نفر جابه جایی مسافر در ناوگان عمومی داشتیم. طبق اعلام پلیس راه تصادفات کاهش داشته و بیشترین تصادفات به دلیل خواب الودگی بوده است و مسافران باید بعد از هر ۲ ساعت رانندگی یک ربع در مجتمع های پذیرایی بین جاده ها استراحت کنند. ۶۷۴ راهدارخانه و ۱۴ هزار نفر راهدار در جاده ها خدمات سانی می کنند.

امانی تصریح کرد: در پایانه مرزی حدود ۸۶۰ هزار مسافر جابه جا شدند و ۵۳۰ هزار نفر از مرزها خارج و ۳۳۰ هزار نفر وارد شدند و شلوغ ترین مرزها به ترتیب مهران،بازرگان،شلمچه و بیله سوار است. شلوغ ترین محور در اطراف تهران ، تهران-کرج و کرج تهران است و شلوغترین محور در استان البرز است و همچنین بیشترین ترددها به سمت شمال کشور و محورهای قزوین ،رشت ، چالوس -فیروزکوه و هراز بوده است.  از ۲۴ اسفند تا ۷ فروردین در استان تهران ،حدود ۳میلیون و ۳۴۴ هزار خودرو ورودی گزازرش شده و ۴ میلیون و ۲۱۴ هزارو ۷۰۰هزار خودرو از استان تهران خارج شده است.
منبع: مهر
برچسب ها: سفر نوروزی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: