April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۶۸۸۰۰
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۰
0
پول‌نیوز -  معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران گفت: ۹۰ درصد مهدهای کودک‌ استان تهران به صورت غیرمجاز فعالیت می‌کنند.

احمد خاکی معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران در مراسم تقدیر از مربیان و مدیران برتر مهد‌های کودک استان تهران که امروز در شیرخوارگاه آمنه برگزار شد، اظهار کرد: دوره پیش از دبستان برای کودکان از اهمیت بالایی برخوردار است و کشور‌های پیشرفته برای این دوره برنامه‌ریزی ویژه‌ای را لحاظ می‌کنند. بررسی نوع و آمار آسیب‌های اجتماعی و گرایش افراد در سنین بالا به این آسیب‌ها نشان می‌دهد که باید برنامه ریزی دقیق تری را برای دوره پیش از دبستان کودکان طراحی و سپس اجرایی کنیم.

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران تاكيد کرد: در سیاست‌گذاری‌های کشور در حوزه کودکان باید اهمیت بیشتری قائل شویم و دقت نظر بالاتری را به کار بگیریم.

خاکی افزود: آمار‌ها نشان می‌دهد که از مجموع یک میلیون و 480 هزار کودک در استان تهران، تنها 45 هزار و 800 کودک در مهدهای کودک‌ مجاز حضور دارند. متاسفانه ۹۰ درصد مهد‌های کودک به صورت غیرمجاز فعالیت می‌کنند و تنها ۱۰ درصد این کودکان، در مهدهای کودک‌ مجاز تحت آموزش قرار می‌گیرند.

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران یادآور شد: امیدواریم شرایطی پیش بیاید که دغدغه تامین مالی مهدهای کودک جای خود را به دغدغه‌های آموزشی بدهد.

خاکی اضافه کرد: خوشبختانه در سال گذشته کمترین مورد دغدغه را در مهد‌های کودک استان تهران داشتیم و این امر ناشی از حضور موثر مدیران و مربیان دلسوز و متخصص در مهد‌های کودک است. هزینه کرد مهد‌های کودک با شهریه‌ای که از کودکان اخذ می‌شود، همخوانی ندارد و تنها درآمد ۲۰ درصد مهدهای کودک‌ استان تهران با هزینه‌هایی که صرف می‌کنند، مطابقت دارد.
برچسب ها: مهدکودک ، تهران
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: