April 2024 24 / چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۷۴۰۱۷
۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۰
0
مدیرعامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی گفت: تخصیص بهینه منابع سرمایه ای صندوق های تخصصی دام و طیور با رویکرد زنجیره های تولید یک ضرورت است.
تخصیص منابع صندوق‌های دام و طیور برای ایجاد زنجیره‌های تولیدپول‌نیوز - سید عبدالکریم رضوی اردکانی مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی، در جلسه بررسی عملکرد و راهکارهای اجرایی استقرار زنجیره های تولید و روش های تخصیص منابع سرمایه ای صندوق های حمایت از توسعه بخش کشاورزی که امروز برگزار شد، گفت: تخصیص بهینه منابع سرمایه ای صندوق های حمایت از توسعه بخش کشاورزی با توجه به سهم حدود ۳۵ درصدی سرمایه صندوق ها به زیربخش دام و طیور در چارچوب سیاست ها و برنامه های معاونت امور تولیدات دامی با رویکرد زنجیره های تولید یک ضرورت است.

مرتضی رضایی، معاون امور تولیدات دامی وزیر جهاد کشاورزی نیز در این جلسه گفت: تشکیل شرکت بازرگانی و توسعه تجارت با مشارکت صندوق های حمایت از توسعه بخش کشاورزی تخصصی زیربخش دام و طیور برای تامین نهاده های مورد نیاز تولیدکنندگان در دستور کار قرار دارد.

جلسه بررسی عملکرد و راهکارهای اجرایی استقرار زنجیره های تولید و روش های تخصیص منابع سرمایه ای صندوق های حمایت از توسعه بخش کشاورزی با حضور معاون و مدیران کل معاونت امور بهبود تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل و اعضاء هیئت مدیره شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی و مدیران عامل صندوق های تخصصی زیربخش دام و طیور برگزار شد.
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: