April 2024 24 / چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۸۰۳۶۵
۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۸
۱
ریاضتی معاون برنامه‌ریزی و مجدی‌ نسب معاون مالی شد
پول‌نیوز - مدیرعامل آبفای استان تهران اصغر را ریاضتی را به عنوان معاون برنامه‌ریزی و منابع انسانی و محمدرضا مجدی‌نسب را به عنوان معاون مالی و پشتیانی شرکت منصوب کرد.

به گزارش گروه انرژی پول‌نیوز، محمدرضا بختیاری در آیین معرفی معاونان این دو حوزه با بیان اینکه معاونت برنامه‌ریزی و منابع انسانی مغز متفکر شرکت محسوب می‌شود، گفت: از نظر من برنامه‌ریزی مهم‌ترین حوزه شرکت است که با ایجاد سیستم و ارائه خط مشی شرکت را سامان می‌دهد.

بختیاری همچنین گفت: پیش از این در شرکت آب و فاضلاب استان تهران کارهای بزرگی انجام شده است ما می‌خواهیم با شیب بیشتر و برنامه‌ریزی بهتر کارها را پیش ببریم.

او با تاکید براهمیت پروژه فاضلاب تهران گفت: این پروژه توانست درصد اجرای پروژه فاضلاب را در کشور افزایش دهد و این امر اعتباری برای شرکت است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: 0
در انتظار بررسی: 0
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
Mohsen
Iran, Islamic Republic of
08:28 - 1398/04/17
عنایت بفرمایید حواستان به شیب مورد نظرتان باشد تا زاویه آنطوری نباشد که زندگی مردم و هر چه دکان دستگاه هست بریز تهش که دیگه نشه براحتی جمع جورش کرد؛ فعلأ که مدت مدیدیست برغم صراحت و تفیذ برنامه پنج‌ساله ششم و آرا دیوان عدالت اداری باز هم بر ادامه رویه مخالف قانو ن خدمات به جانبازان و اسرا و خانواده معظم شهدا از حیث رایگان بودن کامل هر یک از انشعابات آب و برق و فاضلاب برای یکبار در شیب تند تضییع حقوق آنان بسرعت به پیش میروید؛ و بر آن اصرار و پافشاری دارید؛ مراتب از طریق دبیر هیات های ایثارگران به ریاست قوه قضائیه منعکس تا این اصرار خلاف قانون مورد تحقیق و تفحص قرار گیرد.
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: