کد خبر: ۳۰۰۰۹۰
۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۳
0
پول‌نیوز - رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور از بارش برف در 6 محور خبر داد و گفت: به علت بارش برف و یخزدگی، محور های چالوس، هراز و فیروزکوه به احتمال فراوان امشب و فردا لغزنده خواهند بود.

سرهنگ نادر رحمانی عصر جمعه درباره آخرین وضعیت جوی و ترافیکی اظهار داشت: رانندگان امشب و به ویژه فردا شنبه 27 بهمن ماه، برای سفر تجهیزات زمستانی همراه داشته باشند.
وی ادامه داد: هم اکنون شمال به جنوب محور هراز محدوده پیست آبعلی، محدوده شهید کلانتری تا پل فردیس در آزادراه قزوین به کرج و محور کرج به تهران در محدوده پل کلارک در گرمدره، ترافیک سنگین گزارش شده است.

سرهنگ رحمانی افزود: طبق آخرین گزارش‌های دریافتی، اکنون در محورهای سردشت - مهاباد در آذربایجان غربی، تبریز- زنجان در استان آذربایجان شرقی، بانه - سقز در استان کردستان، کوهرنگ - مسجدسلیمان در استان چهارمحال و بختیاری، قزوین - همدان در استان قزوین، سپیدان – یاسوج در استان فارس بارش برف گزارش شده است.

وی اضافه کرد: امشب و فردا در محورهای مواصلاتی استان های ایلام، همدان، زنجان، قزوین، البرز، شرق استان تهران، کرمانشاه، کردستان، آذربایجان شرقی و غربی احتمال بارش برف وجود دارد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: اکنون در بیشتر محورهای آذربایجان غربی، فارس، چهارمحال و بختیاری، کردستان، کرمانشاه، بوشهر و همدان و در محور مراغه - هشترود آذربایجان شرقی، اندیمشک - دزفول و ایذه - باغ ملک در استان خوزستان بارش باران مشاهده می شود.
مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با شماره تلفن 120و 88255555 (ده خط) به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و امدادرسانی احتمالی به هموطنان است و در سایت www.rahvar120.ir آخرین اطلاعات ترافیکی قابل دسترسی است.
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: