کد خبر: ۳۰۱۹۴۶
۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۳
0
پول‌نیوز -  مدیرعامل بنیاد رودکی به عنوان متولی برج آزادی تهران می گوید که خبر نشت آب زیر این برج صحت ندارد و این موضوع را رد می کند.

«علی اکبر صفی پور» سه شنبه شب تصریح کرد: این مشکل نشت آب دو سال پیش وجود داشت که با همکاری شهرداری تهران برطرف شد و اکنون هیج جای برج نشت آب ندارد.

وی اظهارداشت: سازه برج بتنی است که بیش از 50 سال از عمر آن می گذرد و حالت های خشک زدگی که در آن مشاهده می شود نیز مربوط به نشتی های سابق است.

برخی رسانه ها امروز به نقل از شهردار منطقه 9 تهران نوشتند که «نشت آب در زیر پایه‌های برج آزادی اتفاق افتاده است که در این خصوص کمیته‌ای تشکیل شده و درصدد هستیم که این مشکل را هر چه زودتر برطرف کنیم».

به نقل از سید علی مفاخریان در جمع خبرنگاران نقل شده است: سال 52 ساخت میدان آزادی به اتمام رسیده است و نگهداری آن فراموش شده بود البته مجموعه برج در اختیار بنیاد رودکی است و اقدامات نامناسب سال‌های گذشته در میدان آزادی موجب شده بود که این میدان و برج با مشکل مواجه شود.

«محمدرضا احمدنسب» قائم مقام شرکت آب و فاضلاب استان تهران نیز امروز با اظهار بی اطلاعی از نشت آب در این مجموعه گفت: زیر پایه برج آزادی، شبکه آب وجود ندارد بنابراین اگر نشتی آب هم رخ داده باشد که مسئولان شهری آن را اعلام کرده اند، مربوط به لوله آب نیست.

برج آزادی به عنوان یکی از نمادهای تاریخی تهران و ایران در غرب پایتخت واقع شده است.
منبع: ایرنا
برچسب ها: برج آزادی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: