April 2024 23 / سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۱۶۷۰۸
۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۴
0
این کارگران خواستار تعیین تکلیف حقوق و مزایای معوقه و سهامداری عمده این واحد صنعتی هستند و از مسئولان درخواست دارند تا مطالبات صنفی آنان پیگیری شود.

پول‌نیوز - جمعی از کارگران معترض شرکت هپکوی اراک روز دوشنبه مسیر ریل راه‌آهن شمال - جنوب را بستند.

 

این کارگران خواستار تعیین تکلیف حقوق و مزایای معوقه و سهامداری عمده این واحد صنعتی هستند و از مسئولان درخواست دارند تا مطالبات صنفی آنان پیگیری شود.

 

کارگران در زیر پل شهید بختیاری بر روی محدوده ریل راه‌آهن ایستاده اند و خواستار رسیدگی به مطالبات خود هستند.

 

یکی از کارگران به ایرنا گفت: در ماه‌های گذشته صحبت هایی در خصوص تعیین تکلیف معوقات کارگران و سرنوشت سهامداری عمده هپکو مطرح شده که کارگران خواستار پیگیری آن هستند.

 

اجرایی شدن قرارداد سال‌ گذشته وزارت راه و شهرسازی برای ساخت ۲ هزار و ۴۰۰ دستگاه انواع ماشین آلات راهسازی از دیگر خواسته‌های کارگران هپکو است.

 

هپکو در سال ۱۳۵۱ در زمینی به وسعت ۹۰ هکتار با هدف مونتاژ ماشین‌آلات راه‌سازی در اراک تاسیس شد و از سال ۱۳۵۴ شروع به فعالیت کرد.

 

این شرکت ۲۵ نوع ماشین‌آلات راهسازی از جمله گریدر، لودر و غلتک تولید می‌کند که هشت نوع از محصولات آن تحت لیسانس کشورهایی چون ژاپن، آلمان، سوئد تولید می‌شود.


شرکت هپکو در اوج پیشرفت و بالندگی در سال ۱۳۸۵ به‌ بخش خصوصی واگذار شد.

برچسب ها: خط آهن ، هپکو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: