April 2024 18 / پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۲۰۲۲۶
۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۹
0
پول نیوز - بعد از گذشت چند هفته از پاییز بالاخره این فصل با بارش برف و سرما چهره خود را نشان داد و در نهایت برف به تهران رسید.

به گزارش خبرنگار پول نیوز، امروز به سبب بارش برف اغلب اتوبان‌ها و خیابان‌های تهران پیک ترافیکی شدید را تحمل می‌کردند.

از جمله اتوبان ارتش؛ که امروز مردم بیش از ۴ ساعت گرفتار ترافیک این بزرگراه شدند و تقربیا مسئولین هیچ اقدام اولیه برای کاهش این ترافیک انجام ندادند.

اتوبان امام علی بعد از تحمل ترافیک سنگین دچار تصادف زنجیره‌ای شد و خسارت زیادی برای مردم به‌بار آورد.

در محدود گلستان؛ سه راه آدران هم تمامی خیابان‌های اصلی غرق در ترافیک بود و مردم از مسیر‌های جایگزین استفاده کردند.

این بار مانند دفعات گذشته مسئولین کشوری غافلگیر نشدند فقط کمی دیرتر عمل کردند و مردم ساعت های طولانی تری در ترافیک ماندند. اما؛ علت اصلی این وقفه مسئولین برای چیست؟ این وقفه خبر از بی دقتی مسئولین می‌دهد یا بی کفایتیشان؟

هواشناسی طی چند روز گذشته اعلام کرده بود که سامانه بارش برفی انتظار تهران را می‌کشد اما؛ سوال اصلی اینجاست که چرا تهران در حالت آماده باش نبود و نمک پاشی و... صورت نگرفت؟!

در این خصوص مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران گفت: «با توجه به ترافیک صبحگاهی، ماشین‌آلات سنگین در مناطقی که شاهد بارش برف هستیم، نمی‌تواند فعالیت کند و برف نیز به اندازه‌ای نیست که بخواهیم تیغه‌زنی داشته باشیم و گریدر کار کند. برودت هوا در سطح شهر در حد یخبندان نیست و برفی باریده که تنها سطح شهر را یک مقدار سفید کرده است، البته ما نیز برای این شرایط تمرین نداریم. سطح خیابان‌ها را پاک می‌کنیم، دوباره سفید می‌شود، برف نشسته و نمی‌توان آن را در هوا با تیر زد، برف طبیعی است و باید روی زمین بنشینید و با شن و نمک و یا گریدر آن را برطرف کرد.»

به گفته پلیس در بلوار‌های شهید آبشناسان و شهید ستاری نیز تردد خودرو‌ها کاملاً متوقف شده و خودرو‌ها در این معابر، امکان تردد ندارند.

اتوبوس‎ها فرسوده تهران نیز در آماده باش خدمات رسانی بودند، اما امروز آمار اتوبوس‌های خراب هم افزایش داشت و بسیاری از مسافران سرگردان در خیابان‌ها ماندند. به نظر می‌رسد تهران با هر اتفاق کوچکی نظم ظاهری خود را از دست می‌دهد.

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: