شیرین قند این شرکت کم شد؛
کد خبر: ۳۲۰۵۵۵
۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۱
0
در حالی که تغییری در درآمد‌های عملیاتی «قمرو» در فصل اول حاصل نشده اما؛ به لطف کاهش هزینه‌های تولید درآمد بهتری نسبت به گذشته شناسایی کرده است.

سودسازی «قمرو» به لطف بهای تمام شده

به گزارش واحد تحلیل و ارزیابی پول نیوز (تاپ)، شرکت «قند مرودشت» در فصل اول سال مالی خود به سود خالص ۵۱ میلیارد ریالی نزدیک شد و رشد ۱۲ درصدی نسبت به ۳ ماهه نخست سال مالی ۹۷ رقم زد.

این شرکت قندی در ۳ ماهه منتهی به مهر ۹۸ با افت ۳ درصد مبلغ فروش مواجه شد اما؛ با کاهش ۱۰ درصدی بهای تمام شده موفق شد سود خالص خود را به سطوح تازه سوق دهد.

فروش شکر در سه ماهه اول سال مالی جاری ۲۱۰۴ تن از موجودی اول دوره و مقدار ۴۹۵۱ تن از محل شکر تصفیه شده از شکر خام وارداتی توسط شرکت بوده است و در حال حاضر پیگیر واردات شکر خام به میزان ۳۰ هزار تن است.

به این ترتیب، «قمرو» با سرمایه ۲۰۰ میلیارد ریالی، به ازای هر سهم ۲۵۳ ریال سود شناسایی کرد و مبلغ کل سود انباشته را به ۳۷۶ میلیارد ریال رساند.

سودسازی «قمرو» به لطف بهای تمام شده

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: