April 2024 18 / پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
گام به گام در مسیر پیش بینی ها؛
کد خبر: ۳۲۰۷۵۹
۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۳
0
پول نیوز - در حالی که در سالیان اخیر نرخ فروش محصولات دارویی رشد چندانی نداشته، اما «داوه» توانسته بخشی از این کاستی را با رشد مقدار فروش جبران کند.

«داوه» بدون کمک نرخ، پیش رفت

به گزارش واحد تحیل و ارزیابی پول نیوز (تاپ)، با گذشت ۸ ماه از سال ۹۸ درآمد فروش محصولات شرکت «داروسازی آوه سینا» به ۳۹۸ میلیارد ریال رسید که ۲۴ درصد بیش از دوره ۸ ماهه سال ۹۷ است.

علت اصلی افزایش درآمد مذکور را تنها باید در رشد مقدار فروش محصولات جستجو کرد. در حالی در مدت سپری شده از سال جاری بالغ بر ۱۶۱ میلیون عدد قرص و کپسول به فروش رسانده که این میزان در مدت مشابه سال گذشته ۱۲۷ میلیون عدد بود.

به عبارتی، «داوه» که این روز‌ها در بازار سرمایه طرفداران بسیاری دارد، بدون افزایش نرخ‌های فروش، به درآمد مطلوبی دست یافته است.

فروش آبان ماه این داروساز نسبت به مهر ماه تفاوت چندانی نشان نمی‌دهد تنها ۹ درصد با کاهش درآمد مواجه بوده است.

 

«داوه» بدون کمک نرخ، پیش رفت

 

شایان ذکر است که «داوه» برآورد کرده در نیمه دوم سال ۲۵۷ میلیارد ریال درآمد عملیاتی شناسایی کند و جمع کل درآمد‌های خود را به ۵۵۰ میلیارد ریال برساند. به عبارت دیگر، این داروساز پیش بینی کرده در پایان سال ۹۸ درآمد‌های فروش در سطوح سال گذشته باقی بماند و تنها ۶ درصد افزایش یابد. به این ترتیب، تاکنون ۷۲ درصد پیش بینی‌ها به واقعیت بدل شده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: