افت نرخ های این داروساز در اولین ماه زمستان؛
کد خبر: ۳۲۳۸۸۴
۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۷
0
پول نیوز - در حالی که در فصل سرد سال مقدار فروش داروسازان افزایش می یابد اما؛ در «دکوثر» شاهد کاهش درآمدها بودیم.

 

به گزارش واحد تحلیل و ارزیابی پول نیوز (تاپ)، شرکت «داروسازی کوثر» با افت نرخ فروش برخی محصولات در دی ماه مواجه شد و از همین رو، روند فروش شرکت با اندکی تنزل مواجه شد.
بر اساس گزارش عملکرد یک ماهه منتهی به دی سال 98، این داروساز 206 میلیارد ريال درآمد فروش شناسایی کرد که نسبت به آذر ماه 4 درصد کاهش یافته است.
مبلغ فروش محصولات قرص و سوسپانسیون طی این مدت به ترتیب 10 و 20 درصد تنزل یافته اما؛ محصولات کپسول رشد 50 درصدی نسبت به آذر ماه داشته است.
به این ترتیب، با گذشت 10 ماه از سال جاری، «دکوثر» موفق به تحقق 2 هزار و 16 میلیارد ريال درآمد عملیاتی شد که در مقایسه با 10 ماهه سال قبل رشد ملایم 11 درصدی را حکایت می کند.

این شرکت در سال جاری به جهت تحریم ها با افت مبلغ فروش خارجی مواجه شده است؛ از همین رو، به سمت بازارهای داخل رو آورده و تمرکز فروش خود را بر افزایش سهم از فروش داخلی گذاشته است.
به این ترتیب، برای 3 ماهه پایانی سال، «دکوثر» پیش بینی کرده بود به درآمد 897 میلیارد ريالی دست یابد که بر اساس گزارش حاضر، تاکنون 23 درصد آن را محقق کرده است.

«دکوثر» 206 میلیارد ريال فروخت

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: