April 2024 18 / پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۲۴۲۴۴
۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۰
0
سخنگوی گمرک گفت: دو محموله جدا گانه تریاک و شیشه که به صورت ماهرانه‌ای جا ساز شده بودند توسط پرسنل گمرک به کمک سگ‌های موادیاب کشف شد.

به گزارش پول نیوز؛ سیدروح اله لطیفی، سخنگوی گمرک جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: با اقدامات اطلاعاتی و کارشناسی گروه سگ‌های مواد یاب و گمرک غرب تهران یک محموله بار دستگاه دوغ ساز که بر اساس اسناد و مدارک مقصد آن کشور آلمان اعلام شده بود متوقف و با بررسی به عمل آمده، میزان ۴۱ کیلو ۶۵۰ گرم تریاک در این محموله صادراتی کشف و تحویل مقامات قضایی شد.

لطیفی در ادامه در مورد محموله دوم کشف شده گفت: محموله دیگری نیز در گمرک دو غارون در نقطه صفر مرزی استان خراسان رضوی و کشور افغانستان، در کابین، زیرصندلی شاگرد کامیون حمل سوخت که به صورت ماهرانه‌ای جاساز شده بود و در حال بازگشت از افغانستان به کشورمان بود توسط مربی سگ‌های مواد یاب گمرک دوغارون کشف شد و در اختیار مقامات قضایی قرار گرفت.

سخنگوی گمرک افزود: میزان مواد مخدر شیشه کشف شده در صندلی این کامیون به میزان ۴ هزار و ۴۷۶ گرم بوده که آمار‌ها نشان می‌دهد میزان کشفیات صورت گرفته ماده مخدر مت آمفتامین از مبدا افغانستان در سال جاری به ۱۰ تن رسیده که نسبت به سال قبل ده برابر رشد را نشان می‌دهد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: