کد خبر: ۳۲۸۴۸۶
۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۴
0
مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام شرکت «گروه سرمایه‌گذاری آتیه دماوند» صبح روز گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا و طبق دستورالعمل سازمان بورس، به صورت آنلاین و با حضور مدیرعامل، هیئت مدیره و ۸۱/۲۹ سهامداران شرکت برگزار شد.

سود 70 تومانی برای سهامداران «واتی»

 

به گزارش خبرنگار پول نیوز، باتوجه به شیوع ویروس کرونا ممنوعیت برگزاری مراسم و مجامع، شرکت «گروه سرمایه‌گذاری آتیه دماوند» مجمع خود را به صورت اینترنتی و آنلاین برگزار کرد.

عباسعلی ارجمند مدیرعامل «آتیه دماوند» گفت: افزایش شاخص بورس‌ها به مدد ورود نقدینگی، افزایش چشمگیر ارزش و حجم معاملات و برابری ارزش بازار سرمایه با ارزش کل نقدینگی کشور منجر به این شد تا سازمان بورس با وجود اینکه علاقمند است این بازار به عنوان مرکزی برای جذب و هدایت سرمایه‌های با ارزش افزوده بیشتر باشد، اما با افزایش ورود نقدینگی دچار نگرانی‌هایی شد و تصمیم به اتخاذ محدودیت‌هایی برای کنترل قیمت‌ها گرفت.

 وی در رابطه با سهامداران شرکت نیز اظهار کرد: بانک صنعت و معدن با ۶۶ درصد سهامدار عمده شرکت، لیزینگ صنعت و معدن با ۱۰ درصد، گروه کارخانجات صنعتی و معدنی با ۵ درصد و ۱۸ درصد نیز سایر سهام داران حقیقی و حقوقی، ترکیب سهامداران شرکت را تشکیل می‌دهند.

طبق توافق مجمع، حسابرس انتخابی شرکت طبق سنوات گذشته سازمان حسابرسی و روزنامه رسمی نیز دنیای اقتصاد انتخاب شدند. 

طبق اعلام رضا رفیعا، شرکت در نظر دارد ۵ درصد از سود خالص خود معادل ۱۹ میلیارد ریال را صرف مسئولیت‌های اجتماعی کند.

در انتهای مجمع با توافق هیئت مدیره و ۸۱/۲۹ درصد سهامداران حاضر در مجمع، تصمیم به تقسیم ۸۰ درصد از سود شرکت معادل ۷۰ تومان برای هر سهم گرفته شد. بر این اساس اعلام شد، سهامدارانی که تا ۱۰ میلیون سهم دارند از اردیبهشت ماه می‌توانند با مراجعه به شعب بانک ملت سود خود را دریافت کنند و سود سهامدارانی که بیش از  ۱۰ میلیون سهم دارند، طبق زمان ۸ ماهه پرداخت خواهد شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: