کد خبر: ۳۲۸۷۳۵
۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۸
0
نمایندگان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور در گروه خودروسازی سایپا ضمن بازدید و بررسی پروتکل‌ها و اقدامات اجرایی مبارزه با شیوع ویروس کووید-۱۹ در سالن‌ها و خطوط تولید، اقدامات درون سازمانی و برون سازمانی سایپا در مقابله با کرونا را تایید کرده و آن را مثبت ارزیابی کردند.
به گزارش پول نیوز، معاون بهداشتي دانشگاه علوم پزشكي تهران و معاون اجرایی بهداشت دانشگاه علوم پزشكي ايران با حضور در جلسه ستاد مقابله با كرونای گروه خوروسازي سايپا و بازديد از وضعيت سالن‌هاي توليدي به بررسي پروتكل هاي اجرايي و اقدامات درون سازمانی و برون سازمانی سایپا پرداختند.

در اين بازديد سیدجواد سليماني، مديرعامل گروه خودروسازی سایپا ضمن تجلیل از عملكرد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مجاهدت ‌مبارزه با کرونا، بر ضرورت همكاري دوجانبه با اين وزارتخانه در راستاي مقابله با شیوع این بیماری تاكيد كرد و از برنامه‌ريزي ويژه سايپا برای صیانت از سلامت کارکنان و كنترل شیوع این ویروس در زمان آغاز به كار مجدد فعاليت‌های توليدي خبر داد.

معاون بهداشتي دانشگاه علوم پزشكي تهران نیز ضمن قدردانی از عملكرد سایپا و ستاد مبارزه با كرونای این گروه در اجراي كامل پروتكل‌هاي بهداشتي گفت: فعاليت هاي موثر و پيش بيني هاي هوشمندانه در گروه سایپا نقش پررنگی در كاهش شيوع اين ويروس در سطح کارکنان اين واحد بزرگ صنعتي داشته است.

دکتر بابک عشرتی ادامه داد: اميدواريم با تداوم اجرا و استمرار اقدامات پیشگیرانه و عملیاتی در سایپا، همزمان با حفظ سلامت کارکنان، گام های اولیه تحقق شعار جهش تولید در سال ۹۹ برداشته شود.

وي افزود: فعاليت مجدد در خطوط توليدي و سطح كارخانه ها با رعايت موارد بهداشتي و اصول مهندسي كه كمترين تداخل انساني را به همراه داشته باشد امكان پذير خواهد بود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: