کد خبر: ۳۲۹۲۷۴
۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۴
0
سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی ۱۳۴۳ بیمار جدید کرونا در کشور خبر داد و گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۸۷ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند.
به گزارش پول نیوز، دکتر کیانوش جهانپور گفت: از دیروز تا امروز ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی ۱۳۴۳ بیمار جدید مبتلا به کووید در کشور شناسایی شد.

وی افزود: بنابراین مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۸۲۲۱۱ نفر رسید.

به گفته سخنگوی وزارت بهداشت، متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۸۷ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و به این ترتیب تا امروز ۵۱۱۸ نفر از بیماران، جان باخته و دیگر در بین ما نیستند.

وی گفت: تا امروز ۵۷۰۲۳ نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده‌اند.

بنابر اعلام سخنگوی وزارت بهداشت، ۳هزار و ۴۵۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند و تا کنون ۳۴۱ هزار و ۶۶۲ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

وی همچنین با اشاره به روند مدیریت این بیماری، ثبات آن در روز‌های اخیر و همچنین کاهش تدریجی در اغلب نقاط و استان‌های کشور، افزود: البته همه هشدار‌ها به قوت خود باقی است و بویژه با اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند و بازگشت مشاغل کم خطر به چرخه اقتصاد، قاعدتا ممکن است تردد‌های ضروری افزایش یافته باشد؛ بنابراین رعایت فاصله گذاری در مکان‌های مختلف و استفاده از ماسک حتی ماسک‌های خانگی و همچنین رعایت شست‌وشوی مکرر دست‌ها و ضدعفونی کردن دست‌ها با محلول‌های پایه الکلی توصیه می‌شود.

وی خطاب به مردم افزود: همه هشدار‌هایی که در دوران اخیر از همکاران ما شنیدید همچنان با جدیت در دستور کار است و امیدواریم مردم با رعایت این نکات و پرهیز از تردد‌ها و مراودات غیر ضرور، همکاری و همیاری خود را در کاهش موارد و روند مهار بیماری در هفته‌های آتی معمول دارند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: