کد خبر: ۳۳۲۳۳۷
۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۰
0
تولیدکنندگان نفت خلیج مکزیک که ۱۸۲ سکوی نفتی دریایی را تخلیه و حدود یک سوم تولید نفت و گاز در چاه های این منطقه را متوقف کرده بودند، حالا با پایان طوفان آماده آغاز تولید می شوند.

تولید نفت وگازخلیج مکزیک دوباره اغاز می شود

به گزارش  پول نیوز به نقل از رویترز، شرکت های انرژی مقدمات از سرگیری تولید نفت و گاز در خلیج مکزیک آمریکا را یک روز پس از طوفان گرمسیری کریستوبال آماده می کنند.

 

تولیدکنندگان نفت این منطقه 182 سکوی نفتی دریایی را تخلیه و حدود یک سوم تولید نفت و گاز در چاه های خلیج مکزیک را متوقف کرده بودند.

 

شرکت رویال داچ شل، مورفی اویل و بریتیش پترولیوم از جمله شرکت هایی بودند که اعلام کردند فعالیت های معمول خود را آغاز می کنند و کارگران را به تاسیسات دریایی بازمی‌گردانند.

 

شرکت های انرژی معمولاً سکوهای نفتی را پس از پایان هر طوفان بررسی کرده و پس از اطمینان از امنیت آنها، کارگران را باز می گردانند.

 

قیمت بنزین در گالفکوست آمریکا در روز دوشنبه افزایش یافت و 0.25 درصد بیشتر از روز جمعه معامله شد.

 

طوفان کریستوبال که در روز یکشنبه با بادهایی با سرعت 80 کیلومتر در ساعت به لوییزیانا رسیده بود، حالا ضعیف شده است. این طوفان باعث شد تولیدکنندگان 34 درصد از تولید نفت و 35 درصد تولید گاز را در خلیج مکزیک متوقف کنند. این منطقه 1.93 میلیون بشکه در روز نفت تولید می‌کند.

 

طوفان کریستوبال در صبح روز دوشنبه در 30 کیلومتری شرق مونرو در لوئیزیانا به سر می برد و باعث 25.4 سانتیمتر بارندگی در این منطقه شد. مرکز ملی پیش بینی طوفان آمریکا اعلام کرد این طوفان در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه از آرکانساز و میزوری عبور خواهد کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: