کد خبر: ۳۳۵۷۶۵
۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۸
0
مدیرعامل بیمه نوین اظهار کرد: در دوران شیوع ویروس کرونا بیمه نوین علاوه بر پرداخت خسارت‌های بیمار‌ان مبتلا، به عنوان وظیفه ذاتی خود در این شرکت بیمه، اقدامات دیگری مانند ارائه محصولات جدید ترتیب داده است.
سرمایه این شرکت در آینده ای نزدیک افزایش می یابد/ در دوران کرونا چه محصول بیمه ای ارائه شد؟
به گزارش پول نیوز، حسین کریمخان زند، مدیرعامل بیمه نوین در گفتگو با خبرنگار پول نیوز در خصوص عملکرد این شرکت در سال ۹۹ عنوان کرد: برای ارزیابی عملکرد و وضعیت یک شرکت بیمه باید روند تغییر و رشد آن مجموعه را به شکل فرآیندی و در طول چند سال بررسی قرار داد. خوشبختانه روند تغییرات در شرکت بیمه نوین طی سال‌های اخیر علی رغم وضعیت نه چندان خوب اقتصادی کشور، مثبت و رو به رشد بوده است.

وی افزود: خوشبختانه در سال ۹۸ زیان انباشته شرکت از خسارات سال‌های قبل به اتمام رسید و بیمه نوین در وضعیتی قرار گرفت که در پایان این سال علاوه بر برنامه ریزی جهت توسعه، افزایش سرمایه را نیز در دستور کار خود قرار داد که در مجمع عمومی فوق العاده شرکت نیز مورد تأیید قرار گرفته است.

کریمخان زند اظهار کرد: طبق صورت‌های مالی منتشر شده از شرکت، بنا بر عملکرد مناسب در حوزه مدیریت ریسک، ۳۸ درصد رشد صدور حق بیمه در سه ماهه ابتدایی سال جاری در کارنامه بیمه نوین دارد.
 
بیشتر بخوانید:

رغبت خوب مردم به خرید بیمه نامه با وجود شرایط تحمیلی کرونا بر اقتصاد

سنگینی سایه بیمه گزاران بدهکار بر شانه‌های نحیف صنعت بیمه

تاثیر طرح بخشودگی ۱۰۰ درصدی بر ضریب نفوذ بیمه


مدیرعامل بیمه نوین در ادامه عنوان کرد: نه تنها سهم صدور بیمه نامه شخص ثالث، بلکه ضریب خسارت این رشته از متوسط صنعت پایین‌تر است و به جرأت می توان ادعا کرد که امروز، پرتفوی شرکت بیمه نوین کاملاً ریسک سنجی شده است و بیمه نوین در وضعیتی قرار ندارد که برای تأمین نقدینگی و افزایش پرتفوی خود بخواهد هر ریسکی را پذیرش و یا اقدام به نرخ شکنی‌های غیراصولی کند.

وی بیان کرد: درخصوص شیوع ویروس کرونا و پاندمی بیماری کووید-۱۹ نیز بیمه نوین علاوه بر پرداخت خسارت‌های بیمار‌های مبتلا به عنوان وظیفه ذاتی خودبه عنوان یک شرکت بیمه، اقدامات دیگری را نیز ترتیب داده است.
 
زند ابراز کرد: در همان ابتدای شیوع ویروس کرونا با توجه به وضعیت خاصی که این بیماری در جامعه به وجود آورده بود، همکاران ما در بخش طراحی محصول وارد عمل شدند و این بیماری در "طرح دُرّین" و نیز در پوشش امراض خاص تکمیلی بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری بیمه نوین، تحت پوشش قرار گرفت.

"وی در ادامه گفت: طرح دُرّین" یک بیمه نامه حوادث انفرادی است که در آن پوشش‌های بیمه‌ای مختلفی همچون جبران هزینه‌های درمانی ناشی از بیماری کرونا، پرداخت مستمری ماهانه به مدت ۱۰ سال در صورت فوت ناشی از حادثه بیمه شده، از کارافتادگی، نقص عضو و نیز هزینه‌های پزشکی ناشی از حادثه، ارائه می‌شوند. از سوی دیگر با توجه به ریسک حضور فیزیکی افراد در جامعه، تمهیدات فروش این محصول صورت الکترونیکی نیز به صورت کامل انجام شده است.

برنامه شرکت بیمه نوین برای ماه‌های آینده

مدیرعامل بیمه نوین در گفتگو با پول نیوز اظهار کرد: توسعه شرکت در بستر‌های مختلف سودآوری اولین و مهم‌ترین هدف این شرکت است. این توسعه در ابعاد مختلف منابع انسانی، تکنولوژی و همچنین نوآوری در حوزه‌های مختلف برنامه ریزی شده است.

وی بیان کرد: افزایش سرمایه ۷۵ درصدی شرکت به عنوان یکی از تکالیف هیأت مدیره لحاظ و تصویب شده است. همچنین طبق سیاست‌های اتخاذ شده، برنامه ریزی مدوّنی برای افزایش کارآمدی سیستم‌ها و مدیریت متمرکز ریسک در شرکت انجام شده است که از پرتفوی محوری به سمت سودآوری EPS محور حرکت و با توجه به رونق بازار سرمایه در سال جاری، برنامه ریزی مبتنی بر حضور و بهره مندی مناسب و استراتژیک در بازار‌های سرمایه برای شرکت پیش بینی شده است.
 
بیشتر بخوانید: 

صنعت بیمه از نبود تنوع محصولات رنج می‌برد

صنعت بیمه باید از فضای گلخانه‌ای خارج شود

شرکت های دولتی، عمده بدهکاران صنعت بیمه


زند در ادامه ابراز کرد: با نگاهی کلان به حوزه‌های مختلف اقتصادی، بازار و فروش در صنعت بیمه، این شرکت قصد دارد عملکرد شرکت را هر چه بیشتر بر فعالیت‌های تخصصی در بخش‌های مختلف متمرکز کند.

وی با بیان اینکه برنامه توسعه بازار و شبکه فروش شرکت همگام با متمرکز سازی مسئولیت و فعال‌تر شدن شعب در توسعه کمی و کیفی شبکه فروش و ارتقای سطح همکاری ایشان با نمایندگان تعریف شده است، بیان کرد: با هدف ارتقای بهره وری نیروی انسانی و بهبود اثربخشی تمامی فرآیند‌های شرکت، تمرکز و دست یابی به اهداف و افزایش رضایت مشتریان نیز نظام مدیریت کیفیت ISO-۹۰۰۱:۲۰۱۵ در سال جاری در بیمه نوین پیاده سازی خواهد شد.

مدیرعامل بیمه نوین عنوان کرد: در راستای ارائه خدمات نوین و مطابق نیاز‌های روز مشتریان نیز، همچنان طراحی بسته‌های محصول مشترک جدیدی در بخش بیمه‌های عمر، آتش سوزی و مسئولیت در حوزه مدیریت¬های فنی، بازاریابی و مدیریت ریسک نیز در دست اقدام است و به طور کلی باید تأکید شود در تمامی برنامه¬های سال جاری در شرکت نگاهی رو به جلو وجود داشته و افزایش سهم از بازار مبتنی بر رعایت اصول مشتری مداری و بازاریابی نوین را مد نظر قرار خواهیم داد.
 
 
گفتگو از سحر گلی زاده
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: