معاملات ۵۰ درصد افت کرد
کد خبر: ۳۳۷۷۱۱
۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۲
0
با وجود حمایت‌‌های دو روز اخیر حقوقی‌ها از سهم‌های بنیادین بازار امروز (دوشنبه) با فشار عرضه در ۸۸ درصد سهم‌ها شروع به کار کرد و شاخص کل ۲٫۵ درصد ریزش کرد.
به گزارش پول نیوز، در پایان معاملات امروز بازار سهام شاخص کل با وجود حمایت‌های دو روز اخیر حقوقی‌ها حدود ۲.۵ درصد ریزش کرد و به یک میلیون و ۶۰۷ هزار واحد رسید. همچنین شاخص هم‌وزن بیش از ۱ درصد ریزش داشت.

در پایان معاملات امروز ارزش معاملات بازار سهام حدود ۶۰ درصد نسبت به روز قبل کاهش داشت و تعداد معاملات بازار نیز بیش از ۵۰ درصد افت کرده است.

نمادهای خودرویی همچنان با فشار شدید عرضه بیشترین عرضه در بازار را به خود اختصاص دادند و همچنین ارزش معاملات خرد امروز بازار ۴۳۲۰ میلیارد تومان بود که کمترین مبلغ در ماه های اخیر بوده است.

امروز نمادهای شستا و خودرو به علت افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف متوقف شدند، همچینن نمادهای فولاد، فملی و فارس به ترتیب با ۵۰۰۳، ۴۰۹۹ و ۳۳۵۸ بیشترین تاثیر منفی در شاخص کل را داشتند. همچنین نماد پالایشی برترین تقاضا را در بازار داشت.

شرکت توسعه و عمران امید با نماد ثامید با حداکثر ۱۲۰۰ سهم برای هر نفر و دامنه قیمت ۱۶۶۰ تا ۱۷۵۰ هزار ریال روز چهارشنبه ۹۹/۶/۱۹ در بازار سهام عرضه می‌شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: