کد خبر: ۳۳۸۶۷۸
۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۱
0
نماد وبصادر که در روز‌های رشد بازار پس از اصلاح جز شاخص‌سازان اصلی بازار بود و دیروز نیز برای بانک صادرات عرضه اولیه وسپهر را برای حمایت از این نماد انجام داده بود امروز به علت افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف متوقف شد.

نماد وبصادر متوقف شد؟

به گزارش پول نیوز، در مرحله پیش گشایش بازار سهام امروز در حالی که اکثر نماد‌های شاخص‌ساز با صف فروش هماره هستند و نماد‌های بانکی نیز عرضه بیش از تقاضا دارند، ناظر بازار از توقف نماد وبصادر به علت افشای اطلاعات بااهمیت گروه الف خبر داد.

احتمال می‌رود این نماد به علت تخصیص سود عرضه اولیه وسپهر که دیروز انجام شد متوقف شده باشد.
 
مدیر عامل گروه مالی سپهر، بالغ بر یک سوم از دارایی‌های وسپهر را بورسی و مابقی را غیربورسی توصیف کرد و گفت: راهبرد شرکت، حرکت به سمت بورسی کردن سایر شرکت‌های زیرمجموعه بصورت هلدینگ و یا مجزا و کمک در جهت رسیدن ارزش دارایی‌های سهامداران وسپهر به ارزش ذاتی آن خواهد بود و در این مسیر، ظرفیت نهفته در مجموعه‌ی شرکت‌های وابسته و فرعی وسپهر، نوید سرمایه‌گذاری مطمئن و رو به رشدی را به سهامدارانش می‌دهد.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: