کد خبر: ۳۳۸۷۸۳
۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۶
0
شیوع ویروس کرونا تقریباً همه بخش های صنعت خرده فروشی در آمریکا از جمله بخش تولید کالاهای ورزشی و باشگاه های زنجیره ای بدن سازی را ویران کرده است.

بدلیل شیوع کرونا صنعت خرده فروشی آمریکا دچار ورشکستگی شد

به گزارش پول نیوز ، شیوع ویروس کرونا تقریباً همه بخش های صنعت خرده فروشی در آمریکا از جمله بخش تولید کالاهای ورزشی و باشگاه های زنجیره ای بدن سازی را ویران کرده است.

 

در ماههای اخیر، تعداد فزاینده ای از شرکت های ورزشی پس از عدم بهبود وضعیت اقتصادی در پی تعطیلی های موقت و اجباری سالن های بدن سازی و مراکز تناسب اندام که برای جلوگیری از شیوع این بیماری صورت گرفت، دادخواست ورشکستگی فصل 7 یا فصل 11 خود را ثبت کردند.

 

هر یک از این شرکت ها به فهرست در حال گسترش ورشکستگی های خرده فروشان که شامل رستوران ها و تولیدکنندگان پوشاک ارزان قیمت می شود، می پیوندند.

 

در ادامه نام بعضی از باشگاه های زنجیره ای بدن سازی و تولید کنندگان کالاهای ورزشی که در سال 2020 اعلام ورشکستگی کرده اند، آمده است.

 

شرکت "فلایویل اسپورتس" در تاریخ 15 سپتامبر در اطلاعیه ای دادخواست ورشکستگی فصل 7 خود را اعلام کرد و خواستار تعطیلی دائمی 42 باشگاه دوچرخه ثابت خود در سراسر آمریکا شد.

 

این شرکت در ابتدا 98٪ از کارکنان خود را در ماه مارس به دلیل فشار مالی ناشی از بحران کرونا اخراج کرد و برای جلوگیری از شیوع ویروس باشگاه های خود را تعطیل کرد.

 

شرکت "تاون اسپورتس اینترنشنال"، شرکت مادر باشگاه های ورزشی زنجیره ای نیویورک و بوستون، با استناد به مشکلات مربوط به بحران کرونا، در 14 سپتامبر دادخواست ورشکستگی فصل 11 خود را مطرح کرد.

 

شرکت "تناسب اندام 24 ساعته" در ماه ژوئن ورشکستگی فصل 11 خود را ثبت و اعلام کرد که 130 باشگاه ورزشی خود را برای همیشه در ایالات متحده تعطیل خواهد کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: