April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
پیام شریعتمداری به مناسبت هفته دفاع مقدس؛
کد خبر: ۳۳۸۸۳۶
۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۵
0
وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی گفت: کارگران، دومین قشر عظیمی بودند که با تقدیم هزاران شهید و جانباز، از یک سو درخت انقلاب را در مسیر رشد آبیاری کردند و از سوی دیگر با تلاش شبانه روزی اجازه ندادند چرخ تولید متوقف شود.

به گزارش پول نیوز، «محمد شریعتمداری» در پیامی به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس اظهارداشت: دستاوردهای سیاسی و اجتماعی از مهمترین رهاوردهای دفاع مقدس است. بسیج همگانی مردم بیش از هر چیز نشان از وحدت ملی و التزام جمعیِ ایرانیان به حفظ منابع، مرزها و سرمایه های ملی دارد.

وی تاکید کرد: مهم‌ترین دستاوردهای بین المللی این حماسه و ثمره جهانی آن، شناساندن انقلاب اسلامی است؛ انقلابی که با دفاع غیورانه رزمندگان اسلام در مقابل امپریالیسم بر جدیت و قطعیت آن، افزوده شد.

وزیر تعاون اظهارداشت: اقتدار و عزت ملی و خودباوری، برگرفته از تعالیم دینی و اسلامی از دیگر وجوه دفاع مقدس است، به طوریکه امروزه به عنوان دهمین کشور در تولید علم در دنیا مطرح هستیم.

وی در ادامه پیام گفت: غنای فرهنگ، اعتلای ایمان و باورها و اعتقادات، و به عبارتی دقیق‌تر، دفاع مقدس زمینه ساز ترویج فرهنگ مقدسی شد که راه اتصال به ملکوت را برای آحاد جامعه هموار ساخت.

شریعتمداری افزود: با وجود اینکه امروزه در وضعیت نبرد نظامیِ مشخصی قرار نداریم اما درگیر نبردهای پیچیده اقتصادی، فرهنگی و اطلاعاتی هستیم و برای موفقیت در این جنگ‌ها باید قواعد و مهارت‌های این عرصه را بدانیم تا دستاوردهای دوران دفاع مقدس را ارج نهیم و بتوانیم پیروز میدان جهش تولید باشیم و جهادگران این میدان پر پیچ و خم، قشر شرافتمند کارگر هستند که ضامن استقلال کشورند و پیشرفت ایران اسلامی در گرو تلاش آنان است.

هرساله سی و یکم شهریورماه همزمان با بمباران فرودگاه‌های کشور توسط رژیم بعثی عراق به نام هفتته دفاع مقدس نامگذاری شده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: