کد خبر: ۳۳۸۹۳۵
۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۴
0
کشک نه تنها حاوی پروتئین، کلسیم و بسیاری دیگر از مواد معدنی مغذی است بلکه حاوی اسید‌های آلی است که وظیفه شان تقویت سیستم ایمنی بدن بدن و ضدعفونی کردن دستگاه گوارش است.

کشک باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می شود

 

به گزارش پول نیوز ، بدن همه افراد به دریافت میزان مشخصی پروتئین و کلسیم در طول زندگی احتیاج دارد. یکی از راه‌های طبیعی برای دریافت این مواد معدنی، مصرف شیر و لبنیات است.

 

برخی از افراد به دلیل سرد بودن طبع و مزاج شیر تمایلی به مصرف آن ندارند، در چنین شرایطی به افراد مصرف روزانه کشک‌های کم نمک توصیه می‌شود. کشک یک فراورده طبیعی است که از شیر گرفته می‌شود و حاوی مقدار بسیار زیادی کلسیم و دیگر مواد معدنی است.

 

تقویت سیستم ایمنی بدن

 

کشک نه تنها حاوی پروتئین، کلسیم و بسیاری دیگر از مواد معدنی مغذی است بلکه حاوی اسید‌های آلی است که وظیفه شان تقویت سیستم ایمنی بدن بدن و ضدعفونی کردن دستگاه گوارش است. پروتئین موجود در کشک سبب می‌شود تا سیستم ایمنی بدن به تولید انواع آنتی اکسیدان‌ها بپردازد تا در برابر هجوم انواع بیماری‌ها از جمله بروز سرطان مقاوم باشد.

 

جلوگیری از پوکی استخوان

 

استفاده از کشک سبب تقویت و تراکم استخوان‌ها می‌شود و از ابتلا به پوکی استخوان زود رس درسنین پایین و کم جلوگیری می‌کند. کشک از جمله خوراکی‌هایی است که می‌توان روزانه از آن استفاده کرد.

 

تامین پروتئین برای زنان باردار

 

مصرف کشک برای خانم‌های باردار بسیار مفید است. علاوه براینکه پروتئین لازم برای بدن مادر را تامین می‌کند برای رشد جنین نیز مناسب است. جنین برای رشد استخوان هایش به میزان مشخصی پروتئین و کلسیم احتیاج دارد که این مقدار را از بدن مادر تغذیه می‌کند. مصرف کشک برای مادران باردار به آن‌ها کمک می‌کند تا از میزان بالایی پروتئین و کلسیم برخوردار شوند و به واسطه دریافت این مواد معدنی، جنین با کمبود کلسیم وپروتئین روبه رو نشوند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: