کد خبر: ۳۳۹۱۰۸
۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۴
0
همانطور که دیروز فشار عرضه در نماد‌های شاخص‌ساز باعث عقبگرد بیش از ۱ درصدی شاخص کل بازار سهام شد، امروز نیز در مرحله پیش گشایش عرضه در نماد‌های بزرگ در حال افزایش است.
چه خبر از پیش گشایش امروز بورس؟
به گزارش پول نیوز، اعتماد حقیقی‌ها به بازار کاهش یافته و عرضه در نماد‌های شاخص‌ساز در بازار افزایش یافته است همچنین حمایت از بازار به شکل درستی انجام نمی‌شود و از طرفی شایعات مربوط به مذاکره ایران و امریکا در بحرین باعث ایجاد جو هیجانی در بازار سهام شده است.

امروز در مرحله پیش گشایش بازار سهام به نظر می‌رسد عرضه در نماد‌های بزرگ و شاخص‌ساز بازار سهام هنوز به قوت دیروز باقی است و بازار امروز در برخی نماد‌ها با فشار عرضه مواجه خواهد بود.

نماد‌های خودرویی همچنان با فشار عرضه و رنج منفی در بازار سهام معامله می‌شوند و از طرفی نماد‌های بانکی مانند وتجارت که بعد از دوران اصلاح بازار روند خوبی داشتند نیز با عرضه بیش از تقاضا همراه‌اند.

در گروه فلزات اساسی نمادی مانند فولاد و فملی نیز که در بیشتر روز‌ها تاثیر مثبت روی شاخص کل بازار سهام داشتند تقاضای قابل توجهی ندارند و عرضه در این نماد‌ها در حال افزایش است.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: