کد خبر: ۳۳۹۲۱۵
۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۴
0
در حالی که تقاضا برای سفر هوایی به علت محدودیت های کرونایی همچنان بسیار پایین است، شرکت‌های هواپیمایی اروپایی به منظور جذب مسافر و پر کردن هواپیماهای خود نرخ پروازها را کاهش دادند.

خطوط هوایی اروپا برای جذب مسافران نرخ‌های خود را کاهش دادند

به گزارش پول نیوز  به نقل از خبرگزاری فرانسه، در حالی که تقاضا برای سفر هوایی به علت محدودیت های کرونایی همچنان بسیار پایین است، شرکت های هواپیمایی اروپایی به منظور جذب مسافر و پر کردن هواپیماهای خود نرخ پروازها را کاهش دادند.

 

محدودیت های سفر که توسط بسیاری از کشورها برای جلوگیری از شیوع این بیماری اتخاذ شده است، خطوط هوایی را دچار مشکل کرده و باعث شده است که در فصل بهار ترافیک هوایی تقریباً متوقف شود. اگرچه در تابستان میزان ترافیک هوایی کمی افزایش یافت اما اکنون دوباره در حال سقوط است.

 

به گفته یوروکنترل، سازمان هماهنگ کننده ترافیک هوایی در اروپا، طی چند هفته گذشته میزان ترافیک کند شده است و اکنون 54 درصد کمتر از سطح قابل مقایسه در سال گذشته است.

 

یک اتحادیه تجاری خطوط هوایی در اروپا میزان ترافیک در ماه اوت را فقط در 30 درصد از سطح ترافیک در سال 2019 اعلام کرده است.

 

بر اساس این گزارش، یوروکنترل اکنون در مورد بهبود اقتصادی این بخش بدبین تر است.

 

در بهار این سازمان پیش بینی کرده بود که ترافیک هوایی در ماه اکتبر 30 درصد زیر سطح 2019 باشد، اما اکنون افت 57 درصدی را پیش بینی می کند.

 

در حالی که بیماری همه گیر کرونا باعث شده است تا شرکت‌های هواپیمایی با کاهش شدید نقدینگی مواجه شوند، آنها شروع به کم کردن نرخ پروازهای خود کرده اند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: