کد خبر: ۳۳۹۲۵۴
۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۲
0
داده های وزارت فرهنگ و گردشگری چین نشان می دهد که با وجود اقدامات کنترلی برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، روند مثبتی در بهبود و توسعه صنعت گردشگری چین صورت گرفته است.

صنعت گردشگری چین با وجود محدودیت های کرونایی بهبود یافت

 

به گزارش پول نیوز  به نقل از شینهوا، داده های وزارت فرهنگ و گردشگری چین نشان می دهد که با وجود اقدامات کنترلی برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، روند مثبتی در بهبود و توسعه صنعت گردشگری چین صورت گرفته است.

 

شان گانگ شین، یک مقام وزارت فرهنگ و گردشگری چین روز یکشنبه در کنفرانس مطبوعاتی خود گفت: در سه ماهه دوم، تعداد گردشگران در جاذبه های گردشگری سطح A در سراسر این کشور 158.7 درصد افزایش یافته در حالی که درآمد این بخش 131.7 درصد رشد داشته است.

 

در سه ماهه سوم سال جاری میلادی، تعداد گردشگران در جاذبه های گردشگری سطح A در سراسر چین به حدود 70 درصد از تعداد گردشگران در مدت مشابه سال گذشته رسید و در برخی از جاذبه های گردشگری محلی تعداد گردشگران نزدیک به مدت مشابه سال گذشته بود.

 

در ماه های ژوئیه و اوت، همه مناطق گردشگری در این کشور بازگشایی شدند و تعداد گردشگران نیز همانند آمار درآمد، به حدود 90 درصد سطح سال گذشته رسید.

 

به گفته شان گانگ شین، تعداد گردشگران و درآمد کل گردشگری روستایی در ماه های ژوئیه و اوت نیز به بیش از 90 درصد تعداد و درآمد در مدت مشابه در سال های گذشته رسید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: