کد خبر: ۳۳۹۳۱۸
۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۱:۱۵
0
نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفت: تمام قیمت های طلا و سکه براساس دلار آزاد محاسبه می شود و اگر با دلار نیمایی و ... محاسبه شود طلا و سکه از کشور قاچاق می شود.

قیمت سکه با دلار چند هزار تومانی محاسبه می‌شود؟

 

به گزارش پول نیوز، محمد کشتی‌آرای درباره وضعیت بازار طلا و سکه در روز جاری اظهار داشت:‌قیمت هایی که هم اکنون برای انواع سکه و طلا به ثبت رسیده بی سابقه است و حتی با اونس 2000 دلاری هم این قیمت ها را در بازار نداشتیم.

وی با تأکید براینکه افزایش قیمت طلا و سکه ناشی از افزایش چشم‌گیر قیمت ارز است، گفت: تمام قیمت های طلا و سکه براساس دلار آزاد محاسبه می شود و اگر با دلار نیمایی و ... محاسبه شود طلا و سکه از کشور قاچاق می شود.

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر با بیان اینکه نسبت تقاضا در بازار سکه بیشتر از عرضه است، گفت: همین موضوع موجب افزایش حباب سکه شده است به گونه ای که هم اکنون حباب سکه طرح جدید یک میلیون و 100 هزار تومان، حباب نیم سکه بهار حدود 600 هزار تومان و حباب ربع سکه حدود 400 هزار تومان است.


کشتی آرای تأکید کرد که قمیت طلا در بازار حباب ندارد ضمن اینکه تقاضای موجود در بازار سکه بیشتر از سمت افرادی است که قصد سرمایه گذاری دارند و در بازار مصنوعات طلا هیچ تقاضایی وجود ندارد و کاملاً در رکود است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: