کد خبر: ۳۳۹۳۲۳
۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۰
0
بانک سرمایه گذاری جی پی مورگان آمریکا از هزاران نیروی کار خود در بخش مصرف‌کنندگان می خواهد همچنان تا آغاز سال آینده میلادی دورکاری کنند.

 

جی پی مورگان از کارکنانش می‌خواهد تا 2021 در خانه کار کنندبه گزارش پول نیوز به نقل از بلومبرگ، بانک سرمایه گذاری جی پی مورگان آمریکا از هزاران نیروی کار خود در بخش مصرف‌کنندگان می خواهد همچنان تا آغاز سال آینده میلادی دورکاری کنند. این در شرایطی است که تاجران ارشد این بانک در عملیات‌های وال استریت باید بر سر کار بازگردند.

 

این دستورالعمل که در روز دوشنبه به کارکنان این بانک ابلاغ شده، شامل تمام نیروی کار آن در بخش مصرف‌کنندگان در آمریکا می‌شود که از زمان آغاز همه‌گیری ویروس کرونا جهت مهار گسترش این ویروس در خانه کار کرده‌اند. این دستور مربوط به کارکنان شعبه‌ها و برخی عملیاتهای خاص بانک نمی‌شود. بخش بانکداری مصرف‌کنندگان این بانک که اساساً در آمریکا فعال است، 122089 نیروی کار دارد که از تمام بخش ها بیشتر است.

 

در اطلاعیه این بانک آمده است:«به طور کلی هر کسی که تا امروز دورکاری می‌کرد همین روند را تا پایان سال جاری ادامه می دهد تا بتوانیم سطح بهره‌وری را حفظ کنیم. سطح کلی بهره وری ما بسیار بالا و باعث افتخار ماست».

 

حدود 25 درصد از کارکنان این شرکت که شامل کارکنان شعبه های این بانک می شوند در نیویورک بر سر کار بازگشته اند. تعداد زیادی از شعبه های دیگر این بانک آمریکایی هنوز بسته هستند. بزرگترین بانک آمریکا قصد داشت نیروی کار خود را در برخی شعبه‌ها در تابستان بر سرکار باز گرداند ولی افزایش موارد ابتلا به کرونا این تصمیم را تغییر داد.

 

جیمی دیمون، مدیرعامل بانک سرمایه گذاری جی پی مورگان گفت بسیاری از کارکنان جوانتر شرکت از تمدید زمان دورکاری راضی نیستند و عقیده دارند این کار خسارت های اقتصادی و اجتماعی بلندمدت ایجاد می‌کند. وی همچنین در مورد بهره وری در میان گروه‌های خاصی از کارکنانش ابراز نگرانی کرد.

 

تصمیم تمدید زمان دورکاری کارکنان درشرایط گرفته شده که همه گیری ویروس کرونا همچنان در آمریکا و کل دنیا ادامه دارد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: