April 2024 18 / پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۳۹۳۵۵
۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۴
0
آکادمی آموزشی بیمه مرکزی با هدف ساماندهی فعالیت های آموزشی کاربردی تاسیس می شود.

آکادمی آموزشی صنعت بیمه راه اندازی می‌شود

 

به گزارش  گروه بانک و بیمه پول نیوز ، این موسسه که در راستای تشکیل کمیته راهبردی آموزش در صنعت بیمه راه‌اندازی می‌شود، علاوه بر اینکه در متون آموزشی بیمه‌ای وحدت رویه ایجاد می‌کند، موجبات بهره‌گیری از توانمندی آموزشی و علمی همکاران را فراهم می‌کند.

بر اساس این گزارش، بروز کردن و ایجاد انسجام آموزش‌های بیمه ای در صنعت بیمه، توسعه فرهنگ بیمه، امکان اخذ آزمون و پایش وضعیت علمی و مرکزیت دادن به بیمه مرکزی برای تزریق محتوای آموزشی از دیگر اهداف در نظر گرفته شده برای این موسسه است.

آموزشهای این موسسه در مرحله اول قرار است بصورت مجازی و در بسترهای الکترونیکی برگزارشود.

اولین جلسه برای راه اندازی این موسسه با حضور نمایندگان پژوهشکده بیمه، رئیس مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات و مدیران کل نظارت بر شرکتهای بیمه و هماهنگی استانها، روابط عمومی و امور بین الملل، نظارت فنی بر بیمه های زندگی، توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی و مشاور رئیس کل در امور مدیریت ریسک در محل بیمه مرکزی برگزار شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: